Gå til innhold

Kameraten til barnet mitt har vert på

Anbefalte innlegg

Skrevet

en campingplass i strømstad, nesten 4 uker nå og nå kom de hjem i går, mamman ringte og spurte om han kunne leke med mitt barn jeg svarte Nei.

Var jeg urimlig her? er jo ikke abefalt og drar dit nå uten 10 dager Karatene etterpå

Anonymkode: 03a4c...398

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

en campingplass i strømstad, nesten 4 uker nå og nå kom de hjem i går, mamman ringte og spurte om han kunne leke med mitt barn jeg svarte Nei.

Var jeg urimlig her? er jo ikke abefalt og drar dit nå uten 10 dager Karatene etterpå

Strømstad er vel rød sone og da skal de jo i 10 dagers karantene, og det hadde jeg sagt til de.

Anonymkode: c795f...94f

Skrevet

Nei, det hadde jeg helt klart sagt nei til. De skal jo i karantene så jeg hadde nok mint henne på det også...

Anonymkode: fad7b...f88

Skrevet

Takk for svar

Nei vil ikke ha han her før han har vert 10 dager hjemme, moren mente barn blir ikke smittet,men her er begge 2 i risikogruppen så tar ingen sjans

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar

Nei vil ikke ha han her før han har vert 10 dager hjemme, moren mente barn blir ikke smittet,men her er begge 2 i risikogruppen så tar ingen sjans

Folk som drar til Strømstad i fire uker nå mener som regel at barn ikke kan bli smittet. 

Anonymkode: d0027...132

Skrevet

Hvis de kommer fra rød sone så ville jeg varslet kommunelegen om at vedkommende ønsker å bryte karantenen ved å ikke la ungene overholde karantenen.

Anonymkode: d7935...790

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de kommer fra rød sone så ville jeg varslet kommunelegen om at vedkommende ønsker å bryte karantenen ved å ikke la ungene overholde karantenen.

Anonymkode: d7935...790

Dette

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Folk som drar til Strømstad i fire uker nå mener som regel at barn ikke kan bli smittet. 

Anonymkode: d0027...132

👌😂

Anonymkode: fa572...7d5

Skrevet

Da ringer du kommunelegen og varsler om brudd på karantene.

Skrevet

Takk for svar

Voksne holder Karatene,men moren mente at barna fortsatt kunne ha en lekekamerat hver

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for svar

Voksne holder Karatene,men moren mente at barna fortsatt kunne ha en lekekamerat hver

Det er jo ingen logikk i at voksne skal holde karantene og ikke barnet. Hadde spurt hun om hvorfor hun tenker at det er greit.

Skrevet

Det er ikke greit. Ring kommunelegen. 

Anonymkode: c44a7...ce3

Skrevet

jeg orker ikke masse klaging fra mora så ringe dit er ikke Aktuelt,men er man anonym kan jeg gjerne gjøre det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...