Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Vær så snill og fortell meg historier fra en gang dere dummet dere kraftig ut, trampet skikkelig i salaten. Jeg har en tendens til å gjøre dette ofte. Er nok mindre sosialt intelligent. Hovedproblemet er at jeg aldri glemmer sånne episoder, kverner på dem i årevis. Trenger å høre at dette er menneskelig 😏 Anonymkode: b6b12...74d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Sente en sms til sjefen, delvis om sjefen, som skulle til en kollega. Det ble det bråk av gitt Anonymkode: bb80e...5fc
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sente en sms til sjefen, delvis om sjefen, som skulle til en kollega. Det ble det bråk av gitt Anonymkode: bb80e...5fc *Sendte* Anonymkode: bb80e...5fc
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 I min første jobb der jeg var uvant med digitale verktøy som Mail klarte jeg å sende en ganske grisete Mail jeg skulle sende til en kollega (vi hadde en merkelig tone hun og jeg) til en kunde. Han tok det pent. 😂😂😂 Anonymkode: 82700...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå