Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Noen som er flittige selvplukkere av frukt og grønnsaker på gårder? Er det penger å spare på det? Noen som vil anbefale noen plasser å selvplukk gårder i Akershus og hva plukker du? Anonymkode: d421f...b08
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Som regel mye å spare, synes jeg. Plukket tidligere jordbær på Åby gård i Asker. Så tror jeg det var Frogner gård i Bærum som har bringebær, andre bær, plommer og epler, tror jeg det var. Anonymkode: e6458...5de
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 Noen ivrig selvplukker vil jeg ikke kalle meg, men jeg synes vi må ha noen rørte jordbær i frysa før vinteren og det er dyrt med jordbær i år. Så jeg var og plukket 2 kasser med jordbær, betalte da 25 kr kurven og plukket selvfølgelig bare flotte bær. Har sett jordbær nede i 29,90 for kurven i butikk, men det var skralle bær altså, stort sett koster de fine bærene mellom 39 og 49 kr kurven. Tenkte jeg skulle plukke en kasse bringebær til uka, de har det på selvplukk her for 250 kr kassa, og det er ganske rimelig i forhold til butikk. Anonymkode: 2b4a5...030
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen ivrig selvplukker vil jeg ikke kalle meg, men jeg synes vi må ha noen rørte jordbær i frysa før vinteren og det er dyrt med jordbær i år. Så jeg var og plukket 2 kasser med jordbær, betalte da 25 kr kurven og plukket selvfølgelig bare flotte bær. Har sett jordbær nede i 29,90 for kurven i butikk, men det var skralle bær altså, stort sett koster de fine bærene mellom 39 og 49 kr kurven. Tenkte jeg skulle plukke en kasse bringebær til uka, de har det på selvplukk her for 250 kr kassa, og det er ganske rimelig i forhold til butikk. Anonymkode: 2b4a5...030 👏 Hva oppbevarer du bær i når du har det i fryseren? Rekker jeg å plukke jordbær i år tro? Og hvor plukker du bringebær? Anonymkode: d421f...b08
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Som regel mye å spare, synes jeg. Plukket tidligere jordbær på Åby gård i Asker. Så tror jeg det var Frogner gård i Bærum som har bringebær, andre bær, plommer og epler, tror jeg det var. Anonymkode: e6458...5de Tror jeg skal prøve meg altså! Hi Anonymkode: d421f...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå