Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Hva synes det om det? Folk som konsekvent ringer tilbake på sms. Jeg synes det er litt irriterende; hvis jeg begynner med sms betyr det at jeg vil fortsette på sms. Anonymkode: 6b127...907
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 Jeg liker det ikke, jeg liker ikke å snakke i telefonen, og det er derfor jeg sender sms Anonymkode: 93e15...310
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Synes det er helt greit. Det tar mye tid med sms. Masse skriving frem og tilbake. Hyggelig å prate i tlf. Anonymkode: 7d2d6...1a5
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #5 Skrevet 25. juli 2020 Kommer helt an på. Er SMS av typen «når er du hjemme?» «pizza eller taco til middag?» «er Per hos deg?» så skjønner ikke jeg telefonsamtalen. Men, er det en SMS som vil medføre mange meldinger frem og tilbake eller holder på med noe så foretrekker jeg telefon. Kan ikke gjøre så mye annet når man må tekste. Da er det lettere å snakke. Anonymkode: 70665...213
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 Nei, jeg hater å snakke unødvendig i tlf. Anonymkode: 82d3c...de3
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 Mannen min er sånn, stort sett, og jeg liker det ikke! Han er tvert i mot da, han hater sms, synes det er mye lettere og kjappere å bare ringe. Så her er vi fundamentalt uenige, men det ender jo ofte opp med at jeg ringer til ham, siden ham foretrekker det, mens han sender en sms til meg siden han vet at jeg foretrekker det 😅 Anonymkode: 848f6...ee6
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #8 Skrevet 25. juli 2020 Hater å snakke i telefon! Anonymkode: 33fb5...e85
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #9 Skrevet 25. juli 2020 Da tar du jo bare ikke telefonen. Anonymkode: 77e04...5dc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #10 Skrevet 25. juli 2020 Jeg misliker åå gjøre avtaler på sms. Det tar en evighet å få avtalt noe som kunne tatt 3 minutter på telefon. Jeg har 2 venninner som jeg har sluttet å invitere på ting fordi de ikke gidder å snakke i telefon. Anonymkode: 38c7b...18a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #11 Skrevet 25. juli 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg misliker åå gjøre avtaler på sms. Det tar en evighet å få avtalt noe som kunne tatt 3 minutter på telefon. Jeg har 2 venninner som jeg har sluttet å invitere på ting fordi de ikke gidder å snakke i telefon. Anonymkode: 38c7b...18a Enig. SMS tar av og til lang tid for noe som kunne blitt gjort kjapt og effektivt med en telefonsamtale. Og så blir det misforståelser, og noen blir sure fordi man ikke kan uttrykke tonefall på SMS, slik at de misforstår. Så jatakk, ring meg gjerne tilbake hvis jeg sender deg en SMS. Har ikke noen jeg ikke inviterer med på ting fordi d ikke gidder snakke i telefon. Men har noen jeg vegrer meg for å både svare på SMS fra, og sende SMS til, fordi det fører til endeløs teksting frem og tilbake. Har ikke tid tiul det. Og det er ikke koselig. Hadde nok hatt tid , hvis de hadde ringt. Anonymkode: ae39c...871
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #12 Skrevet 25. juli 2020 Hater å snakke i telefon. Blir irritert når noen ringer som svar på sms. Anonymkode: 1e055...0db
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #13 Skrevet 25. juli 2020 Er det noe å bli irritert for? 🤔 Det hender jeg ringer tilbake fremfor å svare på sms. Du har valget, vente til jeg kommer hjem fra turen med hunden/ bilturen, eller å være fornøyd med at jeg ringer. Da får du svar med en gang. Jeg irriterer meg over de som nesten alltid svarer på sms noen timer senere. Anonymkode: dc6a2...f7c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #14 Skrevet 25. juli 2020 Jeg kan ikke fordra meldinger som krever mange meldinger for å komme til en konklusjon, derfor ringer jeg opp. Er det en enkel mld som bare en må svare ja eller nei på, da svarer jeg med mld. Jeg liker ikke å bruke tid på å skrive mange mld, vente på svar osv. Det blir fort missforståelser og tar lang tid å komme til ett raskt svar. Jeg brukerr mobilen minst mulig også, syns det er fryktelig irriterende å måtte være så avhengi av den og ha den på meg konstant. Anonymkode: 3d2b4...9c0
prekæs Skrevet 25. juli 2020 #15 Skrevet 25. juli 2020 Vil folk ha tak i meg, for de jammen tåle at jeg ringer opp og jeg ikke kan skrive melding. Der meldinger irriterer mest er under treningsturer. Stopper aldri for å svare, men kan fint ringe mens jeg går. Godta det, eller blås i å svare på telefon. Samme med jobb. Sjekker aldri meldinger når jeg er opptatt, men kan gjerne ringe i lunsjen. Å irritere seg over at folk svarer på noe som egentlig er tiltale, er temmelig merkelig.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #16 Skrevet 25. juli 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva synes det om det? Folk som konsekvent ringer tilbake på sms. Jeg synes det er litt irriterende; hvis jeg begynner med sms betyr det at jeg vil fortsette på sms. Anonymkode: 6b127...907 Jeg har telefonskrekk 😅 Så jeg synes det er frustrerende. Sender ofte sms sent på kvelden til de jeg vet ringer tilbake. Da svarer de på sms. Anonymkode: 89095...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå