Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Avsluttet ferien med fjelltur, og på slutten fikk jeg smerter på utsiden av kneet. Har tatt det rolig i dag, men er vondt å bøye kneet. Skal på jobb igjen mandag, så dette passer dårlig. Noen som har vert borti lignende? Anonymkode: ec16e...66c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Så sant du ikke har hatt noen fall eller vridninger så vil jeg tro dette er stiv muskulatur i sete/lår, ev. med litt overbelastning i tillegg. Forsøk å tøye alt av setemuskulatur veldig godt, både i kveld og 2-3 ganger i morgen. Google tøyning tensor fascia latae, og tøy denne også. I tillegg tøyer du fremside og bakside av lår godt samtidig med at du tøyer det andre. Jeg er i opptrening etter langvarig sykdom, får slike smerter ved overbelastning (som egentlig ikke trenger være stor belastning, men mer enn muskler/sener er klar for eller bare uvante bevegelser for meg), og jeg holder det fint hvis jeg bare er konsekvent og tøyer daglig. Hvis du har hatt fall og/eller vridninger, så kan det være greit å ta en sjekk på det. Anonymkode: c6e92...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå