Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Har vært forkjøla nå halvannen uke. Fikk natt til lørdag forrige helg ekstremt vondt i øret. Det har kommet og gått i samråd med smerter i halsen på samme side. Vond hals høyre side = vondt øre høyre side, og sånn har det vært av og på. Ibux og Paracet tar det, men det forsvinner ikke. I går begynte venstre øye og renne, samtidig med at jeg hadde smerter i venstre øre. Når jeg snyter meg er det ikke pent (sorry detaljer). Hvor lenge skal jeg gå med det her før jeg evt. kontakter lege? Er i «grei form» ellers, føler meg bare hanglete og i dårlig form når jeg ikke tar smertestillende... Anonymkode: 95e06...a68
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Jeg hadde gått til lege med en gang på mandag. Kan være infeksjon inne i hodet, noe som ikke er bra i så fall. Anonymkode: 78ce2...5c8
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde gått til lege med en gang på mandag. Kan være infeksjon inne i hodet, noe som ikke er bra i så fall. Anonymkode: 78ce2...5c8 Akkurat det tror jeg ikke? Har jo vært forkjøla i forkant og har smerter i halsen helt likt som ved forkjølelse... men da er det innafor å ta en telefon på mandag om det ikke er bedre da hvertfall... Anonymkode: 95e06...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå