Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Kan noen anbefale en restaurant i Lillestrøm? Vi blir 4 voksne, og 3 barn (4år, 7årog 15år). Vi skal feire bursdagen til en av oss voksne. Anonymkode: 02c2e...4e9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Casa Mia uten tvil. Fine omgivelser, super betjening og nydelig mat å velge i både for liten og for stor. Anonymkode: e83b5...9e3
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Casa Mia uten tvil. Fine omgivelser, super betjening og nydelig mat å velge i både for liten og for stor. Anonymkode: e83b5...9e3 Enig i denne. Anonymkode: e460e...a61
Håpet ble virkelighet! Skrevet 25. juli 2020 #6 Skrevet 25. juli 2020 Casa Mia. Anbefaler å booke bord, er ofte fullt. Populært av en grunn, koselig for store og små, god mat og priser som ikke er avskrekkende! 🤗
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #7 Skrevet 25. juli 2020 Vi var på Fratelli for et par år siden. Bra italiensk mat👌🏼 Anonymkode: 5d9c1...920
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 Det ble casa mia, utrolig bra service og maten var deilig! Takk for anbefalinger alle sammen! 😊 Anonymkode: 02c2e...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå