Gå til innhold

Restaurant i Lillestrøm


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en restaurant i Lillestrøm? Vi blir 4 voksne, og 3 barn (4år, 7årog 15år). Vi skal feire bursdagen til en av oss voksne.

Anonymkode: 02c2e...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Casa Mia uten tvil. Fine omgivelser, super betjening og nydelig mat å velge i både for liten og for stor.

Anonymkode: e83b5...9e3

Skrevet

Mirabell

Anonymkode: f9551...4c1

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Casa Mia uten tvil. Fine omgivelser, super betjening og nydelig mat å velge i både for liten og for stor.

Anonymkode: e83b5...9e3

Enig i denne.

Anonymkode: e460e...a61

Skrevet

Casa Mia

Anonymkode: 72aad...9df

Skrevet

Casa Mia. Anbefaler å booke bord, er ofte fullt. Populært av en grunn, koselig for store og små, god mat og priser som ikke er avskrekkende! 🤗

Skrevet

Vi var på Fratelli for et par år siden. Bra italiensk mat👌🏼

Anonymkode: 5d9c1...920

Skrevet

Det ble casa mia, utrolig bra service og maten var deilig! Takk for anbefalinger alle sammen! 😊

Anonymkode: 02c2e...4e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...