Gå til innhold

Navn du ikke bruker av personlige årsaker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen navn velger man bort fordi man synes selve navnene er mindre pene. Men har du noen navn hvor du egentlig ikke synes det er noe galt med selve navnet, men du kunne ikke tenke deg å bruke dem fordi det minner deg om en ekkel eks, en forelder du ikke har kontakt med e.l.?  Hvilke navn, og hvorfor? 

Anonymkode: 956b8...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stine. Heks!

 

Anonymkode: a1393...44a

Haha samme her

Anonymkode: 6c5a4...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kalle min sønn Anders, men er ble uaktuelt pga ABB, og siden min sønn er født på samme dag, da hadde det nesten virket som jeg var en fan. Men er veldig glad i Anders, så litt synd det er ødelagt for min del.

Ville heller ikke kalt mye barn

Odd og Simen pga på engelsk er det ikke særlig pent

Kristian,Andreas, Siri,Vilde og Stine er dessverre ødelagt for meg også, fordi det het de som ertet andre på skolen

Anonymkode: f3855...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Grete og Katrin(e). Har kjent flere med disse navnene, samtlige er utrolig feige og dolker deg i ryggen når de får sjansen. Har nylig blitt kjent med ei Grete igjen, og jeg merker jeg sliter med å både tro på det hun sier og å stole på henne pga assosiasjoner til navnesøstre.

Glenn, Frode, Atle og Frank. Kjenner også flere av disse. Mer usympatiske mennesker, skal man lete lenge etter. 

Så Grete, Katrin(e), Glenn, Frank, Frode, Atle  er ikke navn jeg hadde påført et annet menneske.

Anonymkode: 0b83e...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...