GĂ„ til innhold

Tips til turmat? đŸ‡đŸ„”

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie pÄ fire som skal pÄ tur i morgen. Vi skal ha med kjÞlebagg. FÞler vi har med mye av det samme og jeg trenger tips til litt andre ting. Vi skal tilbringe 10t ute, ingen mulighet til varmmat.

vi skal ha med :

-polarbrÞd og rundstykker inkl pÄlegg.

-smoothie

-bananer og muligens annen frukt

Tips til annen enkel mat?

Anonymkode: dd351...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier Ă„ ta grillpĂžlser med ferdig pizzadeig surra rundt, stekes i ovnen pĂ„ 200 g i ca 15 min. Pakker de inn i aluminiumsfolie. Holder seg lunkne lenge. Kanskje ikke det sunneste, men smaker godt ute i naturen. 😊

Anonymkode: d8011...92f

Skrevet

Termos med varme pÞlser pÄ kan dere kanskje ha med. Trekk dem hjemme fÞr dere drar og ha dem pÄ termos og fyll opp med buljong, sÄ har dere varm buljong ogsÄ, om noen vil ha.

Pai er godt som niste, synes jeg, og den kan man jo lage nÊringstett ogsÄ. Jeg skjÊrer den opp i mindre biter og pakker i plastbokser med tette lokk.

SkjÊre opp staver av agurk, paprika, gulrÞtter osv., ev. med litt dipp til ogsÄ.

MĂžrk sjokolade og mandler/nĂžtter.

Anonymkode: ed6e6...73d

Skrevet

Pizzasnurrer er ungene her glad i, putter de i frysa og tar derfra til matboksen. Da er de tint, men ferske og gode til lunsj. 

Anonymkode: bd17d...de3

Skrevet

suppe, gryterett eller pÞlser pÄ termos
omelett
fylte horn
lapper/sveler
wraps med ost og skinke eller annet fyll
matmuffins
fiskekaker i pitabrĂžd

Anonymkode: c3ca9...9e3

Skrevet

Pastasalat med kylling, rÞmmedressing. 

Pizzasnurrer/horn

Pannekaker ferdig fylte eller plukk blÄbÊr der dere er om det er i skogen

Wraps med salat, aioli og stekt kyllingfilet.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg pleier Ă„ ta grillpĂžlser med ferdig pizzadeig surra rundt, stekes i ovnen pĂ„ 200 g i ca 15 min. Pakker de inn i aluminiumsfolie. Holder seg lunkne lenge. Kanskje ikke det sunneste, men smaker godt ute i naturen. 😊

Anonymkode: d8011...92f

Det hÞres godt ut! Men er det ikke stor fare for at maten blir skjemt nÄr den er lunken i timesvis? 

Anonymkode: dcc19...8a7

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...