Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #26 Skrevet 23. juli 2020 Jeg liker den veldig godt 😀 litt samme stil som Case 39 😀. To filmer jeg kan anbefale 🙂. Anonymkode: 50479...900
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #27 Skrevet 23. juli 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sett den. Burde jeg? Liker en god skrekkfilm, men er så mye dårlig at jeg har gitt opp å finne noen gode. Anonymkode: e408f...d7f Har du sett Case 39? Hvis du liker den så liker du sikkert Orphan 🙂. Anonymkode: 50479...900
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #28 Skrevet 23. juli 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker den veldig godt 😀 litt samme stil som Case 39 😀. To filmer jeg kan anbefale 🙂. Anonymkode: 50479...900 Enig i dette! Har du flere filmer å anbefale siden du liker to av mine favorittfilmer? Anonymkode: 20224...44e
Superdolly Skrevet 23. juli 2020 #32 Skrevet 23. juli 2020 Niks. Googlet den og så at det var en skrekkfilm, noe jeg også leste i tråden. Jeg ser ikke på skrekkfilmer.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #34 Skrevet 23. juli 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig i dette! Har du flere filmer å anbefale siden du liker to av mine favorittfilmer? Anonymkode: 20224...44e Nei dessverre🙂, men håper det blir laget noe ala disse filmene snart. Anonymkode: 50479...900
Gjest KenCreek Skrevet 23. juli 2020 #35 Skrevet 23. juli 2020 Elsker skrekkfilmer, men den har jeg aldri hørt om. Takk for tips
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #36 Skrevet 24. juli 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Finnes det mennesker på denne planeten som ikke har sett Orphan? Føler det er en film hele verden har sett. Anonymkode: 20224...44e Har ikke hørt om den engang. Anonymkode: 264ef...6e8
prebs Skrevet 24. juli 2020 #37 Skrevet 24. juli 2020 Aldri hørt om. Flåklypa, derimot! Noen som ikke har sett den (flere ganger)?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #38 Skrevet 24. juli 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sett den. Burde jeg? Liker en god skrekkfilm, men er så mye dårlig at jeg har gitt opp å finne noen gode. Anonymkode: e408f...d7f Ja, jeg elsker en god skrekkfilm, men er så mye dårlig at jeg så og si har gitt opp. Synes veldig ofte at de var flinkere før i tiden, nå virker det som de slipper ut alt mulig vræl. Anonymkode: 64303...b50
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #39 Skrevet 24. juli 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg elsker en god skrekkfilm, men er så mye dårlig at jeg så og si har gitt opp. Synes veldig ofte at de var flinkere før i tiden, nå virker det som de slipper ut alt mulig vræl. Anonymkode: 64303...b50 Ræl. Vræl er et hyl. Anonymkode: 61194...fd9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #40 Skrevet 24. juli 2020 On 7/23/2020 at 3:31 PM, Anonym bruker said: Finnes det mennesker på denne planeten som ikke har sett Orphan? Føler det er en film hele verden har sett. Anonymkode: 20224...44e ikke sett Anonymkode: e0711...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå