Gå til innhold

Filmen ALLE har sett


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker den veldig godt 😀 litt samme stil som Case 39 😀. To filmer jeg kan anbefale 🙂

Anonymkode: 50479...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett den. Burde jeg? Liker en god skrekkfilm, men er så mye dårlig at jeg har gitt opp å finne noen gode.  

Anonymkode: e408f...d7f

Har du sett Case 39? Hvis du liker den så liker du sikkert Orphan 🙂

Anonymkode: 50479...900

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker den veldig godt 😀 litt samme stil som Case 39 😀. To filmer jeg kan anbefale 🙂

Anonymkode: 50479...900

Enig i dette! Har du flere filmer å anbefale siden du liker to av mine favorittfilmer?

Anonymkode: 20224...44e

Skrevet

Aldri hørt om

Anonymkode: d89bf...ae4

Skrevet

Nope, ikke så glad i skrekkfilm heller. 

Skrevet

Niks. Googlet den og så at det var en skrekkfilm, noe jeg også leste i tråden. Jeg ser ikke på skrekkfilmer.

Skrevet

Aldri hørt om. Liker ikke skrekkfilmer. 

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i dette! Har du flere filmer å anbefale siden du liker to av mine favorittfilmer?

Anonymkode: 20224...44e

Nei dessverre🙂, men håper det blir laget noe ala disse filmene snart. 

Anonymkode: 50479...900

Gjest KenCreek
Skrevet

Elsker skrekkfilmer, men den har jeg aldri hørt om. Takk for tips :) 

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Finnes det mennesker på denne planeten som ikke har sett Orphan? Føler det er en film hele verden har sett. 

Anonymkode: 20224...44e

Har ikke hørt om den engang.

Anonymkode: 264ef...6e8

Skrevet

Aldri hørt om. Flåklypa, derimot! Noen som ikke har sett den (flere ganger)? 

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett den. Burde jeg? Liker en god skrekkfilm, men er så mye dårlig at jeg har gitt opp å finne noen gode.  

Anonymkode: e408f...d7f

Ja, jeg elsker en god skrekkfilm, men er så mye dårlig at jeg så og si har gitt opp. Synes veldig ofte at de var flinkere før i tiden, nå virker det som de slipper ut alt mulig vræl.

Anonymkode: 64303...b50

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg elsker en god skrekkfilm, men er så mye dårlig at jeg så og si har gitt opp. Synes veldig ofte at de var flinkere før i tiden, nå virker det som de slipper ut alt mulig vræl.

Anonymkode: 64303...b50

Ræl. Vræl er et hyl. 

Anonymkode: 61194...fd9

Skrevet
On 7/23/2020 at 3:31 PM, Anonym bruker said:

Finnes det mennesker på denne planeten som ikke har sett Orphan? Føler det er en film hele verden har sett. 

Anonymkode: 20224...44e

ikke sett

Anonymkode: e0711...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...