Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Jeg misliker facebook, instagram og alle disse sidene. Synes det er unaturlig og sjukt at man følger med på hva andre driver med, og at folk du så vidt kjenner kan følge med på hva du driver med. Er 24 år, så er ikke "ei gammel kjerring som er bitter for at teknologien tar over og alt var bedre før." Har mange venner, et helt vanlig liv, men forstår ikke poenget med sosiale medier, og har derfor ingen brukere i mitt navn. Flere som er som meg? Anonymkode: a408b...980
KatrinesMammaBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Er ganske enig. Har bruker selv men poster aldri noe. Var vel på Facebook sist for et halvt år siden, så kan si jeg bryr meg meget lite om hva alle andre jeg ikke en gang kjenner gjør.
Hengebukksvinet Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Er ikke enig. Folk er da ikke «sjuke» fordi om de følger andre på facebook. Her mener jeg at du har en litt «sjuk» holdning til sosiale medier!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Facebook gjør at jeg kan følge med på hvordan det går med folk jeg er glad i. Så nei, opplever det ikke som negativt eller sjukt. Kommer an på hvordan man bruker det.. Anonymkode: 92514...0c0
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 9 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Er ikke enig. Folk er da ikke «sjuke» fordi om de følger andre på facebook. Her mener jeg at du har en litt «sjuk» holdning til sosiale medier! Sa aldri at folk var sjuke. Sa at KONSEPTET med Facebook og instagram er sjukt in mine øyne. Anonymkode: a408b...980
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sa aldri at folk var sjuke. Sa at KONSEPTET med Facebook og instagram er sjukt in mine øyne. Anonymkode: a408b...980 Og jeg tenker omvendt. Konseptet er ikje sjukt, men noen bruker Facebook etc. på en sjuk måte Anonymkode: 92514...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå