Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Og allikevel går nordmenn rundt å tror at vi har frittgående dyr i Norge 🙄 Anonymkode: c1b28...33c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Er du helt teit eller? Anonymkode: 83a75...24e
Superdolly Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 "Frittgående" betyr ikke at de ikke har tak og vegger og bor i et fjøs.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Hvor søker dyr når de er skremt og truet? Tilbake det de har husly. Dessverre så viser det seg gang på gang ved fjøs og stallbranner at dyr de har klart å redde ut løper tilbake til båsen eller stallplassen sin og brenner ihjel. Jeg skal love deg HI at det nå sitter en bonde som har det helt forferdelig for å ha mistet alle disse dyrene han har hatt ansvar for og har hatt ett forhold til. Det å måtte tilslutt stå der å bare høre hvordan dyrene han bryr seg om lider må være en helt forferdelig opplevelse. Så jeg synes denne tråden din her er helt forkastelig. Anonymkode: cc55e...42b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 🤦♀️ Skal ikke dyr ha husly? Det er fult mulig å være frittgående, å likevel ha et fjøs. Anonymkode: 16665...25c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Det burde være påbudt med sprinkleranlegg i fjøs. Bøndene burde ikke få en krone i tilskudd før de kunne vise til godkjent sprinkler og brannannlegg. Anonymkode: 2e7b3...4be
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 Spiller ingen rolle om dere synes jeg er teit. Ta en liten titt på brennpunkt, så får dere en liten oppvekker hvis dere tror grisehold i Norge er som de viser i reklamen til gilde. Kun ett fåtall av bønder som har griser som kan rusle fritt ut og inn, f eks ved bruk av grisehytter. I stedet bures de inne i så trange bur at de ikke kan legge seg ned, med fare for å klemme i hjel i ungene. Griser er ikke ment til å leve et liv i bur. Topp det hele med manglende sprinkelanlegg, så har du en fiks ferdig katastrofe ved brann. Anonymkode: c1b28...33c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 Hva? Brenner det i politihuset? Anonymkode: c62c9...e21
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spiller ingen rolle om dere synes jeg er teit. Ta en liten titt på brennpunkt, så får dere en liten oppvekker hvis dere tror grisehold i Norge er som de viser i reklamen til gilde. Kun ett fåtall av bønder som har griser som kan rusle fritt ut og inn, f eks ved bruk av grisehytter. I stedet bures de inne i så trange bur at de ikke kan legge seg ned, med fare for å klemme i hjel i ungene. Griser er ikke ment til å leve et liv i bur. Topp det hele med manglende sprinkelanlegg, så har du en fiks ferdig katastrofe ved brann. Anonymkode: c1b28...33c Å sitte og godte seg over en slik tragedie definerer deg ikke som teit. Det definerer deg som direkte ondskapsfull. Anonymkode: cc55e...42b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #10 Skrevet 23. juli 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å sitte og godte seg over en slik tragedie definerer deg ikke som teit. Det definerer deg som direkte ondskapsfull. Anonymkode: cc55e...42b Hvor får du det fra at jeg godter meg? Jeg synes det hele er tragisk og er frustrert over skylappene i samfunnet vårt. Anonymkode: c1b28...33c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Skrevet 23. juli 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor får du det fra at jeg godter meg? Jeg synes det hele er tragisk og er frustrert over skylappene i samfunnet vårt. Anonymkode: c1b28...33c Du bruker tragedien i en agenda som ikke har noe med det å gjøre Anonymkode: 83a75...24e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #12 Skrevet 23. juli 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bruker tragedien i en agenda som ikke har noe med det å gjøre Anonymkode: 83a75...24e At ikke du klarer å se sammenhengen gir deg ikke fripass til å prakke på andre meninger de ikke har. Anonymkode: c1b28...33c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #13 Skrevet 23. juli 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: At ikke du klarer å se sammenhengen gir deg ikke fripass til å prakke på andre meninger de ikke har. Anonymkode: c1b28...33c Som du ser i denne tråden, så er det bare du som ser den sammenhengen, det burde fortelle deg noe Anonymkode: 83a75...24e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #14 Skrevet 23. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som du ser i denne tråden, så er det bare du som ser den sammenhengen, det burde fortelle deg noe Anonymkode: 83a75...24e Står i artikkelen. – De stoppet ved døren og ville ikke ut, så vi kjempet litt med tiden for å få dem ut. De er vant til å være inne så når man åpner en dør er det nytt for dem og de vil gjerne utforske litt før de går ut. De skjønte nok ikke hva som skjedde, Anonymkode: c1b28...33c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #15 Skrevet 23. juli 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Står i artikkelen. – De stoppet ved døren og ville ikke ut, så vi kjempet litt med tiden for å få dem ut. De er vant til å være inne så når man åpner en dør er det nytt for dem og de vil gjerne utforske litt før de går ut. De skjønte nok ikke hva som skjedde, Anonymkode: c1b28...33c Poenget mitt er at det er usmakelig at du bruker denne tragedien for å fremme budskapet ditt. Anonymkode: 83a75...24e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #16 Skrevet 23. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget mitt er at det er usmakelig at du bruker denne tragedien for å fremme budskapet ditt. Anonymkode: 83a75...24e Tydeligvis bedre å bare stikke hodet i sanden når livet blir ubehagelig i stedet for å gjøre noe med det. Anonymkode: c1b28...33c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #17 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tydeligvis bedre å bare stikke hodet i sanden når livet blir ubehagelig i stedet for å gjøre noe med det. Anonymkode: c1b28...33c Du vet ikke noe om meg, så den kommentaren er bare tull. Hva gjør du med det da, bortsett fra å lage dette innlegget? Anonymkode: 83a75...24e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #18 Skrevet 23. juli 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vet ikke noe om meg, så den kommentaren er bare tull. Hva gjør du med det da, bortsett fra å lage dette innlegget? Anonymkode: 83a75...24e Hun tror nok at hun gjør noe, for hun tror hun retter søkelyset mot det og da har hun gjort en moralsk fin ting. Anonymkode: abd6b...fcc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #19 Skrevet 23. juli 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som du ser i denne tråden, så er det bare du som ser den sammenhengen, det burde fortelle deg noe Anonymkode: 83a75...24e Jeg ser absolutt sammenhengen. Anonymkode: 30093...7a3
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #20 Skrevet 23. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du vet ikke noe om meg, så den kommentaren er bare tull. Hva gjør du med det da, bortsett fra å lage dette innlegget? Anonymkode: 83a75...24e Jeg trodde det var legitimt å prakke meninger på andre her inne, akkurat som deg. Men Ok, hva gjør du da? Jeg kjøper ikke kjøtt i butikken, eneste løsningen jeg finner frem til det blir orden i næringen. Finnes heldigvis noen steder i Norge du kan handle direkte fra bonden hvor dyrene har det helt fint. Anonymkode: c1b28...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå