Gå til innhold

DNA på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdt å se? Jeg har sett tre episoder nå og synes den er litt treig, men ser mange skryter av den.

Anonymkode: ff9e0...aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det norske Arbeiderpartiet?

Anonymkode: 6fde6...be7

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Verdt å se? Jeg har sett tre episoder nå og synes den er litt treig, men ser mange skryter av den.

Jeg syns den var knallbra. 

Anonymkode: d6fc7...e02

Skrevet

Den er bra👍.

Anonymkode: 07819...af1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er det beste jeg har sett på tv! Så alle episodene på én dag! 😁 Ikke stopp nå, det er nå det begynner! 

Anonymkode: ec7c1...421

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det norske Arbeiderpartiet?

Anonymkode: 6fde6...be7

Nei, DNA. 

Skrevet

Veldig bra syns vi.

Anonymkode: 3da09...9e7

Skrevet

Såg ikkje dei to fyrste, men hoppa inn i den då den gjekk på NRK. Vi satt heilt fengsla til TVen. 

Absolutt verdt å sjå! 

Skrevet

Jeg leste anmeldelsene først, både de norske og de danske, alle var ganske lunkne og kritiserte logikken mm. Valgte å gi den en sjanse og synes den var bra. Kanskje pga lave forventninger. Ikke den beste skandi-krimen jeg har sett men absolutt seerverdig. 

Anonymkode: 9aed2...ad7

Skrevet

Verdt å se! Jeg synes også den var litt teit etter første episode (syntes plottet var litt usannsynlig, ville aldri gjort som hovedpersonen). Men den tar seg veldig opp og blir veldig spennende!

Anonymkode: f8359...54f

Skrevet

Knallbra 👍🏼

Anonymkode: f40c3...832

Skrevet

Sett den ferdig alt;-) men nei.. den var ikke det helt store synes jeg. Helt Ok men ikke mer enn det :)

Skrevet

Synes den var bra 😊

Anonymkode: 0cb76...23e

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sett den ferdig alt;-) men nei.. den var ikke det helt store synes jeg. Helt Ok men ikke mer enn det :)

Kan jeg spørre deg om hva du har sett som er det store? 😁For hvis du ikke synes DNA var så bra, så må jo det du ser på være enda bedre! 😁Og det vil jeg se. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...