Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Vurderer sterkt å ta barnehagelærerutdannelsen på Hamar, samlingsbasert. Så er det noen som har tatt denne utdannelsen på Hamar, både fulltid på campus og samlingsbasert, ønsker jeg erfaringer. Hvordan var utdanningen lagt opp. Var det flinke lærere, spennende fag? Jeg er i utgangspunktet sikker på at jeg skal starte, men å si opp en fast jobb når du har barn sitter litt langt inne, så jeg må bare finne ut alt jeg kan før jeg gjør det 😅 Anonymkode: ec89b...754
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Hvis du liker barnehage-faget såselvfølgelug fagene spennende😀 byen er koselig, høgskolen er fin og ligger sentralt. Lærerne er vel som steder flest; noen er veldig flinke, noen matcher man med som student og noen er man mindre fornøyd med Hvis du skal ta utdanningen samlingsbasert, hvorfor si opp jobb? Anonymkode: 65ab6...828
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du liker barnehage-faget såselvfølgelug fagene spennende😀 byen er koselig, høgskolen er fin og ligger sentralt. Lærerne er vel som steder flest; noen er veldig flinke, noen matcher man med som student og noen er man mindre fornøyd med Hvis du skal ta utdanningen samlingsbasert, hvorfor si opp jobb? Anonymkode: 65ab6...828 Jeg jobber en plass der det ikke nytter å få fri for samlinger og praksis. I tillegg er det kveld-, og helgejobb også. Så for å få det til å gå opp med skole og familie, kan jeg ikke fortsette der jeg jobber nå. Men tenker å melde meg opp som vikar ved siden av da, slik at jeg får mer erfaring i bhg, og blir kjent for noen av barnehagene rundt her. Takk for svar 😊 Anonymkode: ec89b...754
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Skrevet 22. juli 2020 Anbefales! Jeg studerer bhglærer der nå, også samlingsbasert. Kombinerer med full jobb ved siden av og familie, pluss to timers reisevei med pendling til Hamar. Liker de fleste lærerne godt og synes fagene er interessante. Du klarer nok fint å jobbe en god del ved siden av studiet, du må bare disponere tiden godt. Lykke til! Anonymkode: 1fa65...21b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #5 Skrevet 22. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Anbefales! Jeg studerer bhglærer der nå, også samlingsbasert. Kombinerer med full jobb ved siden av og familie, pluss to timers reisevei med pendling til Hamar. Liker de fleste lærerne godt og synes fagene er interessante. Du klarer nok fint å jobbe en god del ved siden av studiet, du må bare disponere tiden godt. Lykke til! Anonymkode: 1fa65...21b Tusen takk for svar! Kjenner jeg blir mer og mer gira. Er noe jeg har hatt lyst til lenge, og nå har jeg muligheten, så tror jeg bare må hoppe i det 😊 Anonymkode: ec89b...754
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Gjør det, du vil ikke angre😊 Anonymkode: 1fa65...21b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Anbefales! Jeg studerer bhglærer der nå, også samlingsbasert. Kombinerer med full jobb ved siden av og familie, pluss to timers reisevei med pendling til Hamar. Liker de fleste lærerne godt og synes fagene er interessante. Du klarer nok fint å jobbe en god del ved siden av studiet, du må bare disponere tiden godt. Lykke til! Anonymkode: 1fa65...21b Kom på noen spørsmål jeg 😅 Bare lurer på hvordan dagene er når det er samling. Tidspunkt. Og hvor mange arbeidskrav og eksamen er det? Dette har ikke noe med avgjørelsen min å gjøre, bare jeg som er nysgjerrig og liker å vite hva jeg går til 😂 Anonymkode: ec89b...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå