Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Jeg kjenner at jeg gruer meg til å snart skulle ta fatt på et nytt skoleår. Jeg elsker jobben min, men jeg blir så utrolig sliten av å være 100% «på» hele dagen. Av å gi alt jeg har, hele tiden. Våren tok helt knekken på meg med alle omstillingene fram og tilbake, og sommeren har rett og slett ikke vært lang nok. Noen som kjenner på det samme? Anonymkode: 72457...0ed
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Jeg skjønner deg veldig godt og kjenner på det samme. Jeg er bhglæreren i tråden der jeg skriver at jeg mangler motivasjon til å starte opp etter ferien. Jeg fikk mye pepper i tråden, men jeg støtter deg og vi er nok mange som føler det samme. Vi har en betydningsfull jobb som krever mye. Anonymkode: 4c6a7...4fa
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Ja, det blir tøft å gå på et nytt år, etter en utmattende vår. Derfor er det også veldig viktig at vi gjør sommeren så god som mulig, selv (i alle fall her) med dårlig vær. Viktig å sove godt og mye, ha det gøy og bruke tid på mennesker og opplevelser som gir energi. Husk at vi fremdeles har litt tid igjen før vi skrur over på jobbmodus igjen. Bruk tida godt, folkens! Jeg gleder meg faktisk til neste skoleår! Vet jeg får ha få elever. Den gode, varme klassen min, som jeg har blitt så glad i. I tillegg skal vi ved vår skole sette i gang en nyvinning, en liten gruppe som kun skal ha to intense skoledager pr uke. Resten av uka tror jeg de skal jobbe, altså ute i det "vanlige arbeidslivet". Dette er nytt ved vår skole, og jeg får være med på utformingen. Spennende, utfordrende, og jeg er glad for tilliten skolen viser meg. Men først: hvile, og samle energi og overskudd, samt be en stille bønn om at vi får drive skole på normalt vis uten for mye koronapåvirkning. Anonymkode: 7f3c7...9e2