Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Jeg skal snart legge de 2 minste som er her i huset, så da får jeg en time med kyssing og historier i senga. Så vurderer jeg å forvise de 2 eldste og dere kompis til kjellerstuen med frukt og snacks. De har tv og spill der nede så ikke synd på dem! Om jeg tørr så vil jeg se Bird Box igjen. Alene i stuen... Jepp, jeg er filmpingle! 😂 Noen andre gode forslag? Anonymkode: 5e50b...c01
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Pakke ettersom vi reiser torsdag morgen. Anonymkode: 574a2...27e
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Se ferdig White House Farm på NRK nett TV☺️ Anonymkode: 98589...97a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Vet ikke, er helt alene hjemme og bare nyter stillheten. Mannen og ungene kommer hjem på torsdag Anonymkode: fd1c2...c55
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Jeg feiga ut å ble sittende å se på Grey's Anatomi 😂 Anonymkode: 5e50b...c01
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Nyter roen i bobilen her på campingplassen. Anonymkode: 31c29...6a7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nyter roen i bobilen her på campingplassen. Anonymkode: 31c29...6a7 Nå er jeg sjalu!! Jeg campet som barn.. Drømmer om det igjen.. Men har 4 barn alene! Må finne en vogn som har plass til alle! Bobil hadde også vært kult men har ikke så stort førerkort. Super sjalu!! Hi Anonymkode: 5e50b...c01
frk Nilsen Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 Vært på en times rolig joggetur i skogen med lydbok på øret.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 Pakke ut etter utenlandsferie og se litt serie før jeg sovner med katten 😊 Anonymkode: d5db6...e01
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 Siste kvelden på ferie hos søsteren min og familien hennes. I morgen reiser jeg og barna hjem. Så kvelden skal nytes med litt mobbing av hverandre og latter 😊 Anonymkode: 9ce3d...cfb
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2020 #11 Skrevet 22. juli 2020 On 7/21/2020 at 7:03 PM, Anonym bruker said: Jeg skal snart legge de 2 minste som er her i huset, så da får jeg en time med kyssing og historier i senga. Så vurderer jeg å forvise de 2 eldste og dere kompis til kjellerstuen med frukt og snacks. De har tv og spill der nede så ikke synd på dem! Om jeg tørr så vil jeg se Bird Box igjen. Alene i stuen... Jepp, jeg er filmpingle! 😂 Noen andre gode forslag? Anonymkode: 5e50b...c01 jeg legger meg likt som ungene så her ,blir det litt forskjellig film og god mat når de er våken Gleder meg til 3 August og Sfo igjen de sover i alle fall til 10-11 , så det er digg Anonymkode: 12834...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå