Gå til innhold

Hva skal dere i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart legge de 2 minste som er her i huset, så da får jeg en time med kyssing og historier i senga. 

Så vurderer jeg å forvise de 2 eldste og dere kompis til kjellerstuen med frukt og snacks. De har tv og spill der nede så ikke synd på dem! 

Om jeg tørr så vil jeg se Bird Box igjen. Alene i stuen... Jepp, jeg er filmpingle! 😂 

Noen andre gode forslag? 

Anonymkode: 5e50b...c01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakke ettersom vi reiser torsdag morgen.

Anonymkode: 574a2...27e

Skrevet

Se ferdig White House Farm på NRK nett TV☺️

Anonymkode: 98589...97a

Skrevet

Vet ikke, er helt alene hjemme og bare nyter stillheten.
Mannen og ungene kommer hjem på torsdag

Anonymkode: fd1c2...c55

Skrevet

Jeg feiga ut å ble sittende å se på Grey's Anatomi 😂

Anonymkode: 5e50b...c01

Skrevet

Nyter roen i bobilen her på campingplassen. 

Anonymkode: 31c29...6a7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nyter roen i bobilen her på campingplassen. 

Anonymkode: 31c29...6a7

Nå er jeg sjalu!! 

Jeg campet som barn.. Drømmer om det igjen.. Men har 4 barn alene! Må finne en vogn som har plass til alle! Bobil hadde også vært kult men har ikke så stort førerkort. 

Super sjalu!! 

Hi

Anonymkode: 5e50b...c01

Skrevet

Vært på en times rolig joggetur i skogen med lydbok på øret.

Skrevet

Pakke ut etter utenlandsferie og se litt serie før jeg sovner med katten 😊

Anonymkode: d5db6...e01

Skrevet

Siste kvelden på ferie hos søsteren min og familien hennes. I morgen reiser jeg og barna hjem. Så kvelden skal nytes med litt mobbing av hverandre og latter 😊

Anonymkode: 9ce3d...cfb

Skrevet
On 7/21/2020 at 7:03 PM, Anonym bruker said:

Jeg skal snart legge de 2 minste som er her i huset, så da får jeg en time med kyssing og historier i senga. 

Så vurderer jeg å forvise de 2 eldste og dere kompis til kjellerstuen med frukt og snacks. De har tv og spill der nede så ikke synd på dem! 

Om jeg tørr så vil jeg se Bird Box igjen. Alene i stuen... Jepp, jeg er filmpingle! 😂 

Noen andre gode forslag? 

Anonymkode: 5e50b...c01

jeg legger meg likt som ungene så her ,blir det litt forskjellig film og god mat når de er våken :) Gleder meg til 3 August og Sfo igjen :) de sover i alle fall til 10-11 , så det er digg :)

Anonymkode: 12834...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...