Gå til innhold

IVF, stjele egg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver ikke med IVF selv, men tenker: dere som tar behandlinger, spesielt i utlandet: er dere ikke redd for at det skal brukes feil egg? Eller sæd? Sånn at det blir f.eks ditt biologiske barn, men ikke mannens? Eller at de skal gi noen andre deres egg, om så med en feil??

Anonymkode: 5ee21...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har heller ikke benyttet meg av IVF men tror dette er MEGA strengt. 

Skrevet

Hvordan klarer du å starte et innlegg om å stjele egg, til at klinikken bruker feil egg/sæd?  Tror du virkelig at dette er det samme eller at det ikke er strenge rutiner på hvordan dette gjøres?

Anonymkode: d952d...74c

Skrevet

Nei.

Har det barnet jeg har, om genene hennes stammer fra noen andre gir jeg faktisk jamnt faen i det. Og også i muligheten for at det skal finnes barn med mine gener i en annen familie. Det jeg ikke vet osv..

Anonymkode: 85599...185

Skrevet

I Norge er det superstrengt med veldig mange dobbeltkontroller.

Anonymkode: d74e6...576

Skrevet

Jeg tenker sjansen for at det skulle skje er mikroskopisk. Det er høye krav til alle steg i en slik prosess, både i Norge og andre land. 

Anonymkode: 644ca...319

Skrevet

Jeg har et IVF-barn som ikke har et eneste ansiktstrekk fra meg. Vi er ufattelig ulike utseendemessig. Har lurt noen ganger på om de kaaan ha tatt feil 😆

Men som Annie185 sier så gir jeg beng. Barnet er mitt uansett 🙂

Anonymkode: a508e...b9d

Skrevet

Har to ivf-barn laget i Norge, aldri tenkt på det. Nyfødte barn har blitt forbyttet på sykehus også - det finnes en viss grad av usikkerhet i alle livets situasjoner.

Anonymkode: ec625...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...