Gå til innhold

Flaut å bo i blokk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 12 åring har en kompis som ikke kommer hit lengere. Min gutt besøker han, men denne gutten har sluttet å komme hit. Jeg spurte min gutt om hvorfor. Da sier han at han vil ikke invitere han hit pga vi bor i blokk og han bor i enebolig. Jeg prøvde å spørre om denne kompisen har sagt noe, men da ville ikke gutten min si noe mer. 

Anonymkode: caa88...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen plasser i landet, så er det det. Mens andre ikke. F. eks er det veldig vanlig i Oslo, mens i Stavanger er det ikke.

Anonymkode: c4dd1...844

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen plasser i landet, så er det det. Mens andre ikke. F. eks er det veldig vanlig i Oslo, mens i Stavanger er det ikke.

Anonymkode: c4dd1...844

Vi bor i Trondheim da. Er mye blokker her 

Anonymkode: caa88...fff

Skrevet

Sånn er det her også, men her bor alle i enebolig. Og vi bor i en "for liten" enebolig. Den er bare på 134 kvm 🥴 

Helt latterlig oppførsel som barna må ha fått hjemmefra. Jeg er oppvokst i blokk og hadde gladelig sluppet unna 2 mål plen hver tredje dag! Men barna har venner på skolen.. 

Anonymkode: 14ead...146

Skrevet

Høres merkelig ut. Her er bolig ikke et tema mellom barnas venner. 

Anonymkode: 43f56...ed7

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn er det her også, men her bor alle i enebolig. Og vi bor i en "for liten" enebolig. Den er bare på 134 kvm 🥴 

Helt latterlig oppførsel som barna må ha fått hjemmefra. Jeg er oppvokst i blokk og hadde gladelig sluppet unna 2 mål plen hver tredje dag! Men barna har venner på skolen.. 

Anonymkode: 14ead...146

Huff, så triste verdier enkelte gir til barna sine. For liten enebolig faktisk.

Anonymkode: e5cce...7e5

Skrevet

Her vi bor er alle i stor enebolig. Vi også, vi bor muligens i den største i nabolaget og sønnen min  sier at han får kommentarer på ‘er dere rike eller’ (noe vi absolutt ikke er, huset er ikke spesielt modernisert inni siden 1998, og vi bruker det vi har til overs på sport og opplevelser og turer). Jeg blir ganske overrasket over sånne syn som andre barn har - personlig ville jeg gjerne hatt mindre hus og hage. Og aldri livet om sønnen min hadde brydd seg om venner bodde i blokkleilighet, med mindre besøk der innebærer å sitte oppå voksne eller bli konstant forstyrret av småsøsken.

Anonymkode: 8f718...a22

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, så triste verdier enkelte gir til barna sine. For liten enebolig faktisk.

Anonymkode: e5cce...7e5

Helt latterlig! Og jeg sier det rett ut til de som måtte spørre, både barn og voksne! Jeg hadde ikke råd til større. Jeg er alene med 4 barn og ufør! 

Men de har tak over hodet. Mat i magen. Og verdier! 

Anonymkode: 14ead...146

Skrevet

I Asker er det litt sån. I de nye blokkene bor det stort sett pensjonister,  ellers er det fot det meste invandrer og nyskilte som bor i blokk. Om det er flaut å bo i blokk vet jeg ikke, men det er høyere status med enebolig, rekkehus eller liknende.

Anonymkode: e9ad2...43b

Skrevet

Pinlig latterlig. 

Anonymkode: 394be...8b0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sånn er det her også, men her bor alle i enebolig. Og vi bor i en "for liten" enebolig. Den er bare på 134 kvm 🥴 

Helt latterlig oppførsel som barna må ha fått hjemmefra. Jeg er oppvokst i blokk og hadde gladelig sluppet unna 2 mål plen hver tredje dag! Men barna har venner på skolen.. 

Anonymkode: 14ead...146

Du får skaffe deg robotklipper

Anonymkode: 55c44...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...