Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Min 12 åring har en kompis som ikke kommer hit lengere. Min gutt besøker han, men denne gutten har sluttet å komme hit. Jeg spurte min gutt om hvorfor. Da sier han at han vil ikke invitere han hit pga vi bor i blokk og han bor i enebolig. Jeg prøvde å spørre om denne kompisen har sagt noe, men da ville ikke gutten min si noe mer. Anonymkode: caa88...fff
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Noen plasser i landet, så er det det. Mens andre ikke. F. eks er det veldig vanlig i Oslo, mens i Stavanger er det ikke. Anonymkode: c4dd1...844
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen plasser i landet, så er det det. Mens andre ikke. F. eks er det veldig vanlig i Oslo, mens i Stavanger er det ikke. Anonymkode: c4dd1...844 Vi bor i Trondheim da. Er mye blokker her Anonymkode: caa88...fff
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Sånn er det her også, men her bor alle i enebolig. Og vi bor i en "for liten" enebolig. Den er bare på 134 kvm 🥴 Helt latterlig oppførsel som barna må ha fått hjemmefra. Jeg er oppvokst i blokk og hadde gladelig sluppet unna 2 mål plen hver tredje dag! Men barna har venner på skolen.. Anonymkode: 14ead...146
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Høres merkelig ut. Her er bolig ikke et tema mellom barnas venner. Anonymkode: 43f56...ed7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånn er det her også, men her bor alle i enebolig. Og vi bor i en "for liten" enebolig. Den er bare på 134 kvm 🥴 Helt latterlig oppførsel som barna må ha fått hjemmefra. Jeg er oppvokst i blokk og hadde gladelig sluppet unna 2 mål plen hver tredje dag! Men barna har venner på skolen.. Anonymkode: 14ead...146 Huff, så triste verdier enkelte gir til barna sine. For liten enebolig faktisk. Anonymkode: e5cce...7e5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 Her vi bor er alle i stor enebolig. Vi også, vi bor muligens i den største i nabolaget og sønnen min sier at han får kommentarer på ‘er dere rike eller’ (noe vi absolutt ikke er, huset er ikke spesielt modernisert inni siden 1998, og vi bruker det vi har til overs på sport og opplevelser og turer). Jeg blir ganske overrasket over sånne syn som andre barn har - personlig ville jeg gjerne hatt mindre hus og hage. Og aldri livet om sønnen min hadde brydd seg om venner bodde i blokkleilighet, med mindre besøk der innebærer å sitte oppå voksne eller bli konstant forstyrret av småsøsken. Anonymkode: 8f718...a22
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff, så triste verdier enkelte gir til barna sine. For liten enebolig faktisk. Anonymkode: e5cce...7e5 Helt latterlig! Og jeg sier det rett ut til de som måtte spørre, både barn og voksne! Jeg hadde ikke råd til større. Jeg er alene med 4 barn og ufør! Men de har tak over hodet. Mat i magen. Og verdier! Anonymkode: 14ead...146
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 I Asker er det litt sån. I de nye blokkene bor det stort sett pensjonister, ellers er det fot det meste invandrer og nyskilte som bor i blokk. Om det er flaut å bo i blokk vet jeg ikke, men det er høyere status med enebolig, rekkehus eller liknende. Anonymkode: e9ad2...43b
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 Pinlig latterlig. Anonymkode: 394be...8b0
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #11 Skrevet 21. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sånn er det her også, men her bor alle i enebolig. Og vi bor i en "for liten" enebolig. Den er bare på 134 kvm 🥴 Helt latterlig oppførsel som barna må ha fått hjemmefra. Jeg er oppvokst i blokk og hadde gladelig sluppet unna 2 mål plen hver tredje dag! Men barna har venner på skolen.. Anonymkode: 14ead...146 Du får skaffe deg robotklipper Anonymkode: 55c44...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå