Gå til innhold

hva er sunnest tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forsiktig fortiden, men tenker og kose meg litt i helgene :) Hva tror dere er sunnest av Saltet popkorn,usaltet nøtter  og den mørkeste sjokoladen ?

Anonymkode: a57a2...f21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du i sunnest da? Minst kalorier? Tilfører kroppen næringsstoffer? Sunt fett? 

Anonymkode: 387dd...635

Skrevet

Det er minst kalorier i popcorn, omtrent halvparten, om ikke mer, enn de to andre. Nøtter er derimot det sunneste alternativet, men masse av det gode fettet som hjernen har godt av. Mørk sjokolade er på andreplass, hvis den er skikkelig mørk da, og er godt for hjertet. Ingen av delene er godt for en slankekur 😅

Anonymkode: 4615e...42f

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Det er minst kalorier i popcorn, omtrent halvparten, om ikke mer, enn de to andre. Nøtter er derimot det sunneste alternativet, men masse av det gode fettet som hjernen har godt av. Mørk sjokolade er på andreplass, hvis den er skikkelig mørk da, og er godt for hjertet. Ingen av delene er godt for en slankekur 😅

Anonymkode: 4615e...42f

takk for svar :) blir bare et par nevner eller 2 stk med sjokolade, ikke mye, og kun litt på lørdagen :) den jeg synes er veldig god er på 90 prosent mørk sjokolade

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

takk for svar :) blir bare et par nevner eller 2 stk med sjokolade, ikke mye, og kun litt på lørdagen :) den jeg synes er veldig god er på 90 prosent mørk sjokolade

Hvilken sjokolade er det og hvor kjøper du den?

Anonymkode: 64004...1ad

Skrevet

Nøttene er sunnest, popcornet minst kaloririk. Den mørke sjokoladens sunnhet er grovt overdrevet, den kommer desverre på sisteplass.

Men om det kun er i helgen og i begrensede mengder, velg din favoritt! Enten det er 90% kakaosjokolade, melkesjokolade eller smågodt. Eller noe annet. Livet er for kort til kjipt lørdagsgodt. Vær snill med deg selv, livet er ikke en straff.

Hilsen hun som gikk ned 25 kg for 10 år siden og har holdt seg normalvektig siden.

Anonymkode: 305de...827

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Nøttene er sunnest, popcornet minst kaloririk. Den mørke sjokoladens sunnhet er grovt overdrevet, den kommer desverre på sisteplass.

Men om det kun er i helgen og i begrensede mengder, velg din favoritt! Enten det er 90% kakaosjokolade, melkesjokolade eller smågodt. Eller noe annet. Livet er for kort til kjipt lørdagsgodt. Vær snill med deg selv, livet er ikke en straff.

Hilsen hun som gikk ned 25 kg for 10 år siden og har holdt seg normalvektig siden.

Anonymkode: 305de...827

takk for svar :)

ja blir bare litt , ikke mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...