Gå til innhold

tenker dere dette er for mye eller for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og 4 venninner med 8 barn fra 1-13 drar på hytta, de 2 største guttene ville ligge i telt, de er 12 og 13, det er helt greit, da er det akkurat plass til oss andre inne vi har 10 sengeplasser,men hadde selvsagt ordet plass til disse 2 også hvis de ville ligge inne.

Så vi drar i morgen og kommer hjem søndag, da vi er ferdig med ferie da alle vi voksne

Har kjøpt med dette, alle har vippset så vi har betalt likt :

2 6 PK med vanlig Cola og 2 6 pk med zero

12 øl og 3 flasker vin ( ene venninne vår drikker ikke i hele tatt, og kommer bare og ta et par glass vin eller 2 øl når barna har lagt, men hun er alltid i stand til og kjøre hvis noe skjer

Onsdag gjorde vi det lettvint med med pølser kjøpte 4 pk med 8 stk i hver, blir kanskje mye,men likevel nok

4 pk med egg 6 stk pr stk

Torsdag : skal vi ut og spise, så da betaler hver familie for seg selv

Fredag : Taco : kjøpte 3 glass med taco saus, 3 agurk samme med tomat og paprika, 3 pk med mais og ananas og 3 med kinakål

4 pk med kjøttdeig ,32  med taco lomper

Lørdag : skal vi bestille Pizza så da betaler også hver familie, tenkte og bestilte 3 store

Søndag : Griller vi hamburgere og har chips ved siden av, kjøpte så det ble 2 på hver

mat til babyen som akkurat har fylt 1 ordet moren, han kan jo spise noe av de vi spiser også

3 poser med potetgull, 1 med ostepop, noen bokser med smågodt

hvis det er noe spesielt vi trenger ellers order hver familie det, samme med pålegg , melk ,juice og yougurt, er jo ikke alle sam liker likt.

Synes dere dette høres bra ut? eller altfor mye? Vi kan jo uansett bare ta hjem det som er til overs, er god dato på alt

Anonymkode: b9a7e...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, ville bare si at det høres utrolig hyggelig ut💞

hilsen en som er sosialt underernært pga foreldrepermisjon og covid-19😅

Skrevet
3 minutes ago, Den perfekte mor, påan igjen said:

Jeg vet ikke, ville bare si at det høres utrolig hyggelig ut💞

hilsen en som er sosialt underernært pga foreldrepermisjon og covid-19😅

Takk :) den skjønner jeg godt, vert veldig forsiktig vi også, er første gangen vi er sammens med noen slik, barnet har bare hatt 2 lekevenner ,men vi klarer og holde avstand og vaske hender ofte er det vel greit, og er jo under 20 som de abefaller

Skrevet

Jeg syns det høres veldig bra ut, men ville ha byttet ut de flaskene vin med en kartong, da kan man liksom bare ta et glass uten å måtte drikke opp hele flasken.

Kos dere masse

Anonymkode: 4598b...9ca

Skrevet

Jaeg synes det er beregnet for lite mat. 2 pølser pr person er jo ingenting å bli mett på, ikke engang for et barn. 3 pizza på 12 stk synes jeg også er lite, vi er 6 stk og spiser 2 store pizza...2 egg pr person fordelt på 5 dager? Jeg ville tenkt 2 egg pr dag pr person, eller ihvertfall 4 egg og person fordelt på de 5 dagene. 4 poser potetgull/ostepop vil si en pose og kveld fordelt på 12 stk, og noen biter smågodt i tillegg. Hmm...mye mulig jeg liker at det er nok mat og godt til at alle blir mette, og slipper å gå fra bordet sulten.

Anonymkode: bb67d...fb5

Skrevet

Hadde tatt med mer potetgull og vin.

Hyttetur er 50% kos med snacks.

Anonymkode: f888a...b85

Skrevet

Syns kanskje det er litt lite mat, og snacks. 2 pølser per person? Sønnen her på 10, som er tynn som en strek, spiser MINST 3.

2 egg per person på så mange dager er også ganske lite.. og 4 pk kjøttdeig? Kaaanskje hvis det er 600gr, med mindre mange av disse barna er ganske små, da stiller det seg jo litt annerledes :)

Anonymkode: 87336...cff

Skrevet

Litt lite mat, og alt alt alt for lite snacks. Men dere sier dere skal ut og spise, så da antar jeg det finnes butikker i nærheten, så da er det jo ingen krise.

Anonymkode: 61bfb...532

Skrevet

Jeg synes heller det er litt lite mat, enn mye mat. Litt lite pølser, pizza og snop. Ikke ost til taco?

Anonymkode: c131a...814

Skrevet

Virket som lite pølse ja. Min gutt på 8 år spiser lett 3 pølser,da bør du beregne mer enn det per voksen. Å for lite snacks delt på så mange.

Anonymkode: 4398b...9e7

Skrevet

Alkohol og trang hytte? Hvordan har dere tenkt å overholde avstandskravene? Skal dere spise sammen trenger dere et bord på over 7 meter!

Anonymkode: b4f21...d21

Skrevet

Jeg synes det virker som latterlig lite. Men vi er en matglad familie! Og jeg elsker å lage mat! 

For lite kjøttdeig, pølse og tilbehør til taco etter min mening. Jeg hadde heller lagt mer penger i maten å kosa meg litt skikkelig og kutta ut alkoholen om det er manko på kroner. Jeg drikker ikke med barn uansett. 

Og hu venninna di burde ikke kjøre med et par øl eller et par glass innabords om det skulle skje noen noe. 

Min mening... 

Anonymkode: 0d717...d9e

Skrevet

Det er jo helt sykt så mange tråder du lager for tiden BW

Anonymkode: 414d8...005

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

ene venninne vår drikker ikke i hele tatt, og kommer bare og ta et par glass vin eller 2 øl når barna har lagt, men hun er alltid i stand til og kjøre hvis noe skjer

Hun drikker ikke i det hele tatt, men kommer bare til å et par glass vin eller 2 øl? Det kalles ikke å drikke i det hele tatt. Og, nei, hun skal ikke kjøre på det

Skrevet
30 minutes ago, Anonym bruker said:

Hun drikker ikke i det hele tatt, men kommer bare til å et par glass vin eller 2 øl? Det kalles ikke å drikke i det hele tatt. Og, nei, hun skal ikke kjøre på det

Nå tenkte jeg på oss andre :)

Skrevet

Tusen takk for svar

Nei er ingen liten hytte, er stor :) så avstanden kan holdes fint, Er butikker i nærheten hvis det blir for lite,men eneste som spiser mer enn en pølse er kanskje de på 12 og 13 år, min spiser max 2 han er 7, men stort sett bare en og halv, og den ene venninen spiser ikke pølser så hun tar salat, og de andre barna er fra 7-1 så tviler de spiser så mye.

Ja skal selvsagt ha ost til tacoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...