Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Krav: -Strikk i livet. - Fint om buksene kan brettes opp i bena, uten å dette ned igjen eller evt strikk i bena. -tåle lek eller at barnet ramler uten at det blir hull. Gutten min er ikke spesielt smal, men bukser med kun snøring i livet glir ned. Kjøpte noen tynne sommerbukser på hm og KappAhl som det gikk hull i første dagen. Derfor må buksene ha litt tykkere stoff og tåle normal lek. Tips evt link? Anonymkode: 14d0e...ab5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Collegebuksene på Lindex. De bruker begge mine. De er veldig tynne unger og disse sitter godt, pluss at det er snøring. https://www.lindex.com/no/p/7454878-7692-gra-joggebukse Anonymkode: 19479...e73
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Jogger jeans på cubus, andre bukser (og klær) på Zara. Det er ikke Zara her vi bor og gutten min (i motsetning til jenta) har ingen han arver fra så vi kjøper en del. Med unntak av den buksa på Cubus og litt på Lindex finner jeg nesten ingenting pent til gutt. Derfor bestiller jeg enndel fra Zara. Anonymkode: 953c6...922
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 I tillegg til det de andre nevner - Pompdelux og Polar o pyret! Anonymkode: 30bd6...6e5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 11 hours ago, Anonym bruker said: Krav: -Strikk i livet. - Fint om buksene kan brettes opp i bena, uten å dette ned igjen eller evt strikk i bena. -tåle lek eller at barnet ramler uten at det blir hull. Gutten min er ikke spesielt smal, men bukser med kun snøring i livet glir ned. Kjøpte noen tynne sommerbukser på hm og KappAhl som det gikk hull i første dagen. Derfor må buksene ha litt tykkere stoff og tåle normal lek. Tips evt link? Anonymkode: 14d0e...ab5 kjøper stort sett de slim buksene eller joggedressene på hm , de synes jeg er veldig gode og tåler mye Anonymkode: 135e8...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå