Gå til innhold

Hvordan si nei til overnattingsgjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til hvordan man sier nei når noen spør om å få overnatte? Grunnen er at jeg misliker personen intenst og ikke vil ha henne her. Av diverse grunner kan jeg ikke la personen få vite at jeg misliker henne, men jeg trenger å kunne si nei på sparket hvis personen er på besøk og plutselig vil overnatte. 

Anonymkode: c09b1...f5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når hun spør hvorfor ikke?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det passer ikke

Anonymkode: a8fd2...464

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da finner man på noe. Dere skal bort, det er råte i veggen på badet, du venter besøk av noen andre, du har nylig fått anlagt en stomi... bare fantasien setter grenser! 

Anonymkode: c3a20...a5e

Skrevet

Nei, jeg orker ikke jeg altså. Jeg er ikke 100% om dagen og det blir for lenge med besøk for meg akkurat nå, jeg er sliten. Beklager, men sånn må det nesten være...

Om det er en person som maser etter et sånt avslag hadde jeg blitt litt krass tror jeg, da er det et menneske som virkelig ikke hører eller tar imot når de får avslag på noe.

Anonymkode: 68523...7d5

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det ikke passer i dag. Ingen som skylder andre en forklaring. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er så frekt at da er det ingen grunn til  å la det plage seg. "Det passer ikke, som sagt. Nei, det blir som jeg sier. Nei, du har ikke noe med hvorfor, faktisk."

Det er i utgangspunktet frekt å invitere seg selv uansett, det gjør ikke ungene en gang, annet enn hos besteforeldrene. Men det sprenger skalaen å spørre hvorfor når man får avslag.

Skrevet

Og forøvrig, dere som oppdrar en haug dritunger som aldri godtar et avslag og alltid spør HVORFOR - jeg biter hue av dem fortløpende.

Skrevet

- Det passer ikke.

- Hvorfor ikke? 

- Fordi jeg er opptatt. 

Ferdig snakka. 

Anonymkode: 01741...926

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på hvor kaldt det måtte være ute, hvor langt det måtte være hjem, og hvor punktert bilen min måtte være for at jeg skulle invitere meg selv til å overnatte hos noen, og ikke godta at de sa nei...

Svaret er nok veldig kaldt, veldig langt, og veldig, VELDIG punktert! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...