GÃ¥ til innhold

Valgkampen i USA, blir jo bare mer og mer absurd 🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett klippet med kandidat reality? Så da er Kanye West på banen med valgkamp på YouTube. Herrefred, hvor skal dette sirkuset ende? 

Anonymkode: bd627...d2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mest spent på hva som skjer om Trump taper jeg, han sier jo at han antageligvis ikke vil godta et negativt valgresultat... Hva kan kan gjøre da, nekte å gå av? 

Anonymkode: 24aa5...125

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mest spent på hva som skjer om Trump taper jeg, han sier jo at han antageligvis ikke vil godta et negativt valgresultat... Hva kan kan gjøre da, nekte å gå av? 

Om han tapere? Må vel være snakk om når han tapere nå, vel? Nå må da vel mange nok ha skjønt hva slags idiot han er. 

Se her for eksempel fra dagens VG: 

E4DC095E-ADB6-488C-93B2-183CA2DD10A8.jpeg

Anonymkode: b6671...b09

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om han tapere? Må vel være snakk om når han tapere nå, vel? Nå må da vel mange nok ha skjønt hva slags idiot han er. 

Se her for eksempel fra dagens VG: 

E4DC095E-ADB6-488C-93B2-183CA2DD10A8.jpeg

Anonymkode: b6671...b09

Skarp og tøff og så mange andre ting... Han ordlegger seg som en åtteåring. 

Anonymkode: 2c529...db9

Skrevet

Hahaha, det er jo helt hysterisk. 

Skrevet

Men han har rett.

Anonymkode: ca734...a8e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men han har rett.

Ja det er helt riktig, en president bør være tøff og sånn. Akkurat som supermann. Kan ikke være supermann hvis ikke du er tøff liksom. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er helt riktig, en president bør være tøff og sånn. Akkurat som supermann. Kan ikke være supermann hvis ikke du er tøff liksom. 

Han prater ikke norsk. Det han sa i intervjuet var:

Wallace asked Trump if he thinks Biden is senile, but Trump refused to go there, but still continued his attack.
“I don't want to say that. I'd say he's not competent to be president. To be president, you have to be sharp and tough and so many other things.

Og det har han faktisk rett i. Ingen grunn til  å bli barnslig bare fordi du ikke har noen motargumenter.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han prater ikke norsk. Det han sa i intervjuet var:

Wallace asked Trump if he thinks Biden is senile, but Trump refused to go there, but still continued his attack.
“I don't want to say that. I'd say he's not competent to be president. To be president, you have to be sharp and tough and so many other things.

Og det har han faktisk rett i. Ingen grunn til  å bli barnslig bare fordi du ikke har noen motargumenter.

Jeg har sett klippet. Ingen motargument til at det var helt riktig observert av Trump her. Det er kun veldig festlig å høre han ordlegge seg som et lite barn. «Sharp and tough and so many other things» er ikke akkurat velartikulert. Når vi først må forholde oss til denne galskapen, er det ikke så mye annet å gjøre enn å finne humoren i det. 

Skrevet (endret)
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det skumle er jo ytre høyre-tilhengerne hans som heller ikke kommer til å godta at han taper, og som kommer til å sluke rått alle konspirasjonsteorier om hvorfor valget er juks. Disse er vel de samme som i spørreundersøkelser svarer at det er greit å ty til vold dersom de ikke er enige i resultatet. 

Trump driver allerede nå med å bygge opp under dette med utsagn om at det kommer til å bli veldig mye juks ved det neste valget. 

Endret av the amazing spidermamma
Skrevet

Noen som har sett klippet med kandidat reality? Så da er Kanye West på banen med valgkamp på YouTube. Herrefred, hvor skal dette sirkuset ende? 

Folk tenkte akkurat det samme om Trump,

Anonymkode: 35870...8e5

Skrevet

Han har jo allerede begynt å øve på diktatorrollen. Sette inn dødsskvadroner i Portland. Han kan bruke dem til f eks å holde folk unna valglokalene. Han vil jo også hindre dem i å benytte poststemmer. 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk tenkte akkurat det samme om Trump,

Og de fikk rett. Verken Kanye eller Donald er opptatt av politikk. De ser på det som en konkurranse i flest likerklikk.

Skrevet

Men han har rett.

Som president må man være samlende og analytisk. Ikke tøff og aggressiv. 

Skrevet
1 time siden, Pashla skrev:

Holder det ikke å bare være superduper? Fillern. 

Skrevet

Skulle bare ønske jeg kunne klikke liker mer enn en gang.

Skrevet

Og de fikk rett. Verken Kanye eller Donald er opptatt av politikk. De ser på det som en konkurranse i flest likerklikk.

Det er helt utrolig tragisk at USA ikke klarer å hoste opp noe annet enn de her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...