Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Det begynte i går kveld at jeg kjente jeg hadde så «rar» utflod. Den var liksom tynn, men ikke som vann. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Da jeg våknet på morgenen kjente jeg at det var ganske mye inni der. Altså ikke klumper eller noe sånt, bare veldig bløtt men litt tykkere enn vann (?), sover uten truse så hadde ikke mulighet til å se det på trusa. Men kjente det igjen nå og var på do og da var jeg blitt blaut på trusa. Var hvitt og tynt, litt klebrig når jeg kjente på det. Jeg klarer liksom å kjenne at det er «mye» inni der. Sånn at jeg får lyst til å åpne opp leppene og tørke i inngangen, hvis du skjønner? Dette hørtes jo bare helt rart ut! Men er det vanlig? Og beklager detaljer🙈 Anonymkode: ea74b...22c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sopp, kanskje. Anonymkode: 99cfe...0a0 Har hatt sopp før og dette er ikke sopp🤷🏻♀️🤔 Anonymkode: ea74b...22c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Det høres ut som jeg har får ca 1 gang i måneden. Har hatt det i over 10år og har aldri vært noe galt. Så tror nok det er helt normalt. Anonymkode: 6d50c...4b1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 Virker for meg som at du er veldig kåt... Anonymkode: 60053...c02
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Virker for meg som at du er veldig kåt... Anonymkode: 60053...c02 Så morsom du er.. Voksne dama🙄🤦🏻♀️ Anonymkode: ea74b...22c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 Man får eggløsningsslim når man har eggløsning. Det er seigt, slimete og vått, og det kan være mye. Gode forhold for sædceller som skal komme seg til egget.. Trodde dette var ganske basic kunnskap for alle som har vært/ prøver å bli gravide? Anonymkode: 073ae...a76
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #8 Skrevet 20. juli 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man får eggløsningsslim når man har eggløsning. Det er seigt, slimete og vått, og det kan være mye. Gode forhold for sædceller som skal komme seg til egget.. Trodde dette var ganske basic kunnskap for alle som har vært/ prøver å bli gravide? Anonymkode: 073ae...a76 Er du seriøs? Sånn virkelig?? Anonymkode: ea74b...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå