Gå til innhold

Spania eller Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verre å reise til Spania enn tii Oslo nå?.  Jeg holder meg iallefall unna Oslo 

Anonymkode: b009e...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra 25. mai til 5. juli ble fire personer i Norge smittet på offentlig sted. Jeg kjenner ikke tallene for Spania, men Norge burde i utgangspunktet være relativt trygt. Mulig verre nå som grensene er åpnet for turister, men hotellene i Oslo har relativt lavt belegg i forhold til andre steder i landet. 

Anonymkode: 0046b...acf

Skrevet

La oss se:

Spania: Smittetall pr. 100 000 siste 14 dagene: 20,7. Stor sjanse for 10 dagers karantene etter at du kommer hjem

Oslo: Smittetall pr. 100 000 siste 14 dagene i Norge: 2,3. Ingen karantene.

Trenger du vite noe mer?

Skrevet

Har en god venninne som bor i Spania, og de må holde seg hjemme nå. Grunnet alle turistene som er der, for de bruker ikke masker, og bryr seg overhodet ikke om avstand. De går som i saueflokk. Så jeg hadde heller reist til Oslo, enn Spania. 

Anonymkode: 51644...056

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har en god venninne som bor i Spania, og de må holde seg hjemme nå. Grunnet alle turistene som er der, for de bruker ikke masker, og bryr seg overhodet ikke om avstand. De går som i saueflokk. Så jeg hadde heller reist til Oslo, enn Spania. 

Er det noe bedre i Oslo da?

Anonymkode: 8ff2e...1f7

Skrevet

Ikke kom hit, vi har nesten ikke smitte li oslo la oss holde det slik! 

Anonymkode: 79c59...86f

Skrevet

Ikke faen om jeg hadde dratt til Spania nå, man må ha på maske hele tiden og de er i ferd med å gå i lockdown nå snart. 

Anonymkode: 4d97b...ad4

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det jo ikke mange smittede da, foreløpig. Maske hjelper jo kun om noen har det...

Anonymkode: 4f4f3...c98

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det ikke like mange smittede i Oslo, som i Spania, og regner med at snart er det ikke mulig å reise til Spania lenger, uten å måtte i karantene. 

Nå velger jeg å hverken reise til Oslo eller Spania. Jeg holder meg hjemme denne sommeren. Vi hadde bestilt tur til Spania, men reiste selvfølgelig ikke.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke kom hit, vi har nesten ikke smitte li oslo la oss holde det slik! 

Anonymkode: 79c59...86f

😆😆 er vel ingen som vil til det virusbefengte drittstedet der 😆

Anonymkode: f038a...516

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😆😆 er vel ingen som vil til det virusbefengte drittstedet der 😆

Anonymkode: f038a...516

Nei, det er derfor 1/4 av Norges befolkning bor i Oslo-området🙄 Jeg studerte i Oslo, og håper jeg en gang kan flytte tilbake. 

Anonymkode: 0046b...acf

Skrevet

Hadde valgt Spania. I norge lever de fleste vanlig igjen, mens i spania er det strenge smittevernsregler ennå

Anonymkode: ad73b...424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...