Gå til innhold

Jeg var så forelska i en annen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodestups!Han forlot samboer(det hadde han gjort uten påvirkning fra meg), jeg var på tur å forlate samboer.Tenkte ikke klart.Vi kjente hverandre fra før.Begge hadde vært i hverandres tanker gjennom årene.

Jeg var så forelska at alt samboer gjorde ble en irritasjon og jeg mistet mer og mer følelser for han.Vi hadde problemer fra før og de ble ikke akkurat noe bedre.

Det snudde!Vi hadde blitt enige om å flytte fra hverandre.Største barnet var informert, skole og bhg var informert.Jeg var et følelsesmessig kaos.Leiligheta i blokka som samboer skulle leie ble solgt.Det var ingenting annet ledig nært oss.Hva skulle vi gjøre.
Det bare traff oss, hva var det vi holdt på med!!Skulle det ikke være oss?Hvordan hadde vi endt opp med å hate hverandre så mye??Var vi ikke glade i hverandre?Må da være hjelp å få...

Enden på visa ble at vi bor fortsatt sammen og har ikke hatt det så bra siden vi møttes!Han andre har jeg kuttet og jeg ser mer hver dag at det er vi som skal være sammen.

Så bare et lite tips til de som er i samme båt; tenk gjennom en gang til før dere bryter ut med barn, det er som regel  ikke noe grønnere på andre siden.(Jeg ser nå sider hos den andre mannen som ikke er helt bra som jeg ikke så når forelskelsen lå tykt på!)

Anonymkode: 4f208...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å lese 😍 Det gjorde meg glad 😍

Anonymkode: 2e43b...887

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig å lese 😍 Det gjorde meg glad 😍

Anonymkode: 2e43b...887

Så bra🥰Vi kunne ikke bare kaste alt bort.Vi hadde bare sklidd fra hverandre, nå måtte vi konsentrere oss om å komme tilbake, og tenke på ungene.Vi har det fint nå alle sammen🥰

Skrevet

Så hyggelig, hi. 

(Bare et lite tips, sånn på siden. Bruk et mellomrom mellom punktum og stor bokstav, så blir det så mye lettere for oss å lese.)

Anonymkode: bc58e...8cd

Skrevet

Jeg er i samme båt og tror jeg kan komme dit du er. Det eneste problemet med den andre her er at  han ikke har mulighet til å være sammen med meg. Nå jobber jeg med å gi samboer en reel sjanse, håper vi finner tilbake til hverandre og at den andre mannen også får det godt.

Anonymkode: eae70...25f

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så hyggelig, hi. 

(Bare et lite tips, sånn på siden. Bruk et mellomrom mellom punktum og stor bokstav, så blir det så mye lettere for oss å lese.)

Anonymkode: bc58e...8cd

Tar det til meg😉😉

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i samme båt og tror jeg kan komme dit du er. Det eneste problemet med den andre her er at  han ikke har mulighet til å være sammen med meg. Nå jobber jeg med å gi samboer en reel sjanse, håper vi finner tilbake til hverandre og at den andre mannen også får det godt.

Anonymkode: eae70...25f

Å kjip situasjon da, håper det ordner seg på best mulig måte for dere alle💕

Skrevet

Jeg gikk og jeg kan love deg at gresset var grønnere på den andre siden. Fint for deg at det fungerer nå, men jeg er bare så generelt lei deg ordspillet. 
Jeg fikk et nytt liv ved å gå.

Anonymkode: 62469...a12

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk og jeg kan love deg at gresset var grønnere på den andre siden. Fint for deg at det fungerer nå, men jeg er bare så generelt lei deg ordspillet. 
Jeg fikk et nytt liv ved å gå.

Anonymkode: 62469...a12

Kanskje for noen, men flertallet viser det motsatte.Jeg har venner også som har vært på samme vei og snudd.
Men bra at det ordnet seg for deg👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...