GÃ¥ til innhold

Bitterhet...🤔


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg avsluttet et lengre samboerskap for to siden. Vi har to barn (tenåringer), og må jo dermed ha noe kontakt. Bruddet var veldig etterlengtet fra min side. Forholdet, og dermed også hele min tilværelse, var veldig vanskelig i mange år. Min eks utsatte meg for ekstremt mye vondt og vanskelig (ikke fysisk). Jeg har det så utrolig bra nå. Jeg har kommet meg videre, og det er jammen ikke mye, om noe i det hele tatt, jeg savner fra mitt tidligere liv.

MEN, jeg synes allikevel det er så utrolig vanskelig å ikke være bitter på han. Jeg kan bli sint og lei meg når jeg tenker på hva han utsatte meg for. Jeg kan omgås han fint, prate og samarbeide. Har ingen følelser av savn eller at jeg er glad i han. Men allikevel ønsker jeg han alt vondt på en måte. Men allikevel ikke pga ungene... Ønsker han skal brenne et visst sted... 

Hvordan skal jeg komme over disse følelsene da? 🥺 

Anonymkode: acb41...ee4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruddet var veldig etterlengtet fra min side.

....ønsker jeg han alt vondt på en måte. Men allikevel ikke pga ungene... Ønsker han skal brenne et visst sted...

Anonymkode: acb41...ee4

Du bør nok anmelde han for at du skal føle deg bedre. Siden han ikke har vært voldelig må du vel finne opp noe annet som kan skade han.

Kanskje noe #Metoo greier; har han sagt noe seksistisk, sett på deg, eller tatt på deg uten å spørre først? Slike saker fører sjeldent til noen lengre fengselsdtraff, men en kortere varetektsfengsling er vanlig. Det er bedre enn ingenting, siden du ønsker han så vondt. Lykke til!

Anonymkode: 1b335...c11

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bør nok anmelde han for at du skal føle deg bedre. Siden han ikke har vært voldelig må du vel finne opp noe annet som kan skade han.

Kanskje noe #Metoo greier; har han sagt noe seksistisk, sett på deg, eller tatt på deg uten å spørre først? Slike saker fører sjeldent til noen lengre fengselsdtraff, men en kortere varetektsfengsling er vanlig. Det er bedre enn ingenting, siden du ønsker han så vondt. Lykke til!

Anonymkode: 1b335...c11

Kan ikke du begynne å ta medisinene dine.

Skrevet
4 minutter siden, Pashla skrev:

Kan ikke du begynne å ta medisinene dine.

Så slem du er! Dessuten ikke i nærheten å svare HI! Gjør det i stedenfor å angripe en 3. person!

Jeg ga bare noen konkrete råd til ei som ønsker en mann "alt vondt" til tross for at han ikke har gjort henne noe "fysisk".

Anonymkode: 1b335...c11

Skrevet
14 minutter siden, Pashla skrev:

Kan ikke du begynne å ta medisinene dine.

Hjelpes så ufyselig du er

Anonymkode: cccc2...e48

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så slem du er! Dessuten ikke i nærheten å svare HI! Gjør det i stedenfor å angripe en 3. person!

Jeg ga bare noen konkrete råd til ei som ønsker en mann "alt vondt" til tross for at han ikke har gjort henne noe "fysisk".

Anonymkode: 1b335...c11

Du ga ikke noen et råd. Du dyrket vrangforestillingene dine. Det er en special kind of crazy som gjør at en frustrert mann oppsøker et mammaforum i måned etter måned for å prøve å piske opp tråder om din egen vrangforestilling om hva «feminisme» og «sexisme» er. Du plager bare andre her, tilfører ingen ting, og du tilfredsstiller ikke engang din egen intensjon her - du blir bare mer frustrert og rablende overbevist om at du som mann er er undertrykt offer for ett eller annet, f eks manglende plass på et yogaparti 🙄 
Skaff deg et liv.

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpes så ufyselig du er

Anonymkode: cccc2...e48

Når du har lest så mange åndssvake tråder som jeg har i årenes løp på dette forumet, skal du få begynne å mene noe om meg. I mellomtida kan du være nyttig med å bidra til å stoppe munnen på han støysenderen. 

Skrevet
14 minutter siden, Pashla skrev:

Du ga ikke noen råd.

Jo, mitt råd til HI som skrev at hun ønsker "han alt vondt" var bl.a:

"Du bør nok anmelde han for at du skal føle deg bedre."

Synes du sporer av jeg Pashla og slenger rundt deg med slemme kommentarer, eller hva var ditt råd til HI?

Anonymkode: 1b335...c11

Skrevet
22 minutter siden, Pashla skrev:

Når du har lest så mange åndssvake tråder som jeg har i årenes løp på dette forumet, skal du få begynne å mene noe om meg. I mellomtida kan du være nyttig med å bidra til å stoppe munnen på han støysenderen. 

Jeg mener akkurat hva jeg vil om deg

Anonymkode: cccc2...e48

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, mitt råd til HI som skrev at hun ønsker "han alt vondt" var bl.a:

"Du bør nok anmelde han for at du skal føle deg bedre."

Synes du sporer av jeg Pashla og slenger rundt deg med slemme kommentarer, eller hva var ditt råd til HI?

Anonymkode: 1b335...c11

Du trenger nok rådene mer enn HI. Du er atskillig mer bitter...

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så slem du er! Dessuten ikke i nærheten å svare HI! Gjør det i stedenfor å angripe en 3. person!

Jeg ga bare noen konkrete råd til ei som ønsker en mann "alt vondt" til tross for at han ikke har gjort henne noe "fysisk".

Anonymkode: 1b335...c11

Finne på noe for å skade han? Du ER jo ikke riktig klok! 

Eneste playback HI, er å være lykkelig og glad. 

Anonymkode: 2adef...cf5

Skrevet

Det er vanskelig å komme seg ut av den følelsen, nesten umulig. Den blusser opp av og til. Jeg har selv vært i situasjoner som fort kan sende meg på den veien. Har til og med latt meg selv gå den veien. Eneste resultatet av å være bitter er å bli mer bitter. Det stopper ikke der. 
 

Kanskje du trenger å prate med noen? Få det ut av systemet og sortere tankene. Husk at du er hovedpersonen i ditt liv, ingen andre skal legge føringer for hva du ønsker å gjøre med ditt liv. Hva andre gjør og sier kan vi ikke kontrollere. Vi kan kun bestemme over oss selv. 

Anonymkode: 67052...a99

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er vanskelig å komme seg ut av den følelsen, nesten umulig. Den blusser opp av og til. Jeg har selv vært i situasjoner som fort kan sende meg på den veien. Har til og med latt meg selv gå den veien. Eneste resultatet av å være bitter er å bli mer bitter. Det stopper ikke der. 
 

Kanskje du trenger å prate med noen? Få det ut av systemet og sortere tankene. Husk at du er hovedpersonen i ditt liv, ingen andre skal legge føringer for hva du ønsker å gjøre med ditt liv. Hva andre gjør og sier kan vi ikke kontrollere. Vi kan kun bestemme over oss selv. 

Anonymkode: 67052...a99

Tusen takk. Ja, jeg har tenkt tanken at jeg kanskje bør snakke med noen. 
HI

Anonymkode: acb41...ee4

Skrevet

Jeg har det sånn med min eks. Har gått til psykolog og tillater meg å ha de tankene og følelsene. Det han utsatte meg for var ikke greit. Men de blekner med tiden dess lengre tid som går. Han fungerer dårlig. Jeg har et bra liv. Men det er lov å være forbanna på folk som har vært ugreie også.

Anonymkode: f6eca...99a

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det sånn med min eks. Har gått til psykolog og tillater meg å ha de tankene og følelsene. Det han utsatte meg for var ikke greit. Men de blekner med tiden dess lengre tid som går. Han fungerer dårlig. Jeg har et bra liv. Men det er lov å være forbanna på folk som har vært ugreie også.

Anonymkode: f6eca...99a

Tusen takk. Ja det høres likt ut som meg. Jeg har fått der bra - han sliter på mange områder. Jeg sier til meg selv at det er greit å ha de følelsene jeg har, og at de ikke må være enten det ene eller det andre. For jeg hadde veldig blandede følelser for han. Var veldig glad i han, men hatet han for alt dritet han utsatte meg for. Og sånn kan jeg fortsatt tenke. Jeg kan synes det er hyggelig å snakke med han. Jeg er positiv, informerer han om ting m ungene osv. Men dette går bare den ene veien. Jeg prøver å heve meg over det. Men jeg synes han fortsatt er en dritt. 
 

HI

Anonymkode: acb41...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...