Gå til innhold

Jeg sover med t-skjorte på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av den enkle grunn at jeg ikke vil fryse. Jeg blir kald hvis jeg sover uten noe, blir kald hvis jeg sover med singlet/nattkjole. Finnes andre alternativer?  Jeg er så lei av at samboer klager!! Han sier at det gjør meg så usexy. Han får ikke tenning.   

Anonymkode: 50166...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG

Anonymkode: 94e3b...d6c

Skrevet

Sutring er langt mer usexy enn ei t-skjorte! 

Jeg har t-skjorte på vinteren, det har aldri hindret mannen sin lyst. T-skjorta forsvinner fort, men går på igjen etterpå ;) 

Skrevet

Han får ikke tenning pga en t-skjorte? 

Rareste jeg har hørt, da er han ikke mye lysten i utgangspunket.... 

Men du får legge deg naken da, og ta på truse og t-skjorte etter sex. 

Anonymkode: 4d781...b7f

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av den enkle grunn at jeg ikke vil fryse. Jeg blir kald hvis jeg sover uten noe, blir kald hvis jeg sover med singlet/nattkjole. Finnes andre alternativer?  Jeg er så lei av at samboer klager!! Han sier at det gjør meg så usexy. Han får ikke tenning.   

Han har et i-landsproblem...🙄

Anonymkode: 50796...821

Skrevet
1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

Sutring er langt mer usexy enn ei t-skjorte! 

Jeg har t-skjorte på vinteren, det har aldri hindret mannen sin lyst. T-skjorta forsvinner fort, men går på igjen etterpå ;) 

Gjør jo det her også 🤭🤭 man trenger ikke være sexy når man sover

Skrevet

Han får kjøpe ei god og varm vinterdundyne til deg. Jeg sover i truse hele året. Sov i t-skjorte i ull eller halvlang ull-nattkjole før, da jeg hadde ei kjipere vinterdyne. 

Men ellers synes jeg mannen din er en dust, og at sutring er mye mer avtennende enn klær. Han klarer vel å kle av deg ei t-skjorte for å komme til det som er under? Eller tenner han aldri på deg mens du har klær på? 

Anonymkode: a28ce...ecb

Skrevet

Off, jeg blir matt av samboeren din. Er han 13-15 eller?

Her sover jeg i full pysj og med loddene sokker. Gjerne Disney pysj eller harry Potter pysjer, har egne julepysjer til jul. Har også nattkjole med lange armer som rekker til leggen med søtt mønster på. Mannen kunne ikke brydd seg mindre, er ikke pysjen han skal ha seg med uansett. 

Anonymkode: 07ebf...490

Skrevet

Tuller du, sier han det til deg? 

Her sover jeg alltid med klær, og mannen min syntes av en eller annen grun at det er (hans ord) drit sexy når jeg sover i hans t skjorter... 

På vinteren kan det tilogmed være joggebukse og ullsokker i tillegg, uten at han snur ryggen til av den grunn. 

- Her er det mannen din det er noe galt med, tenker jeg... Han vet jo hva som er under 🤷‍♀️😊

Anonymkode: faf51...f32

Skrevet

Da får han bare gå litt lenger uten noe så finner han igjen lysten etter hvert, t-skjorte eller ikke t-skjorte.

Anonymkode: e84e3...cfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...