Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Pris er ikke relevant. Begrunn svaret. Anonymkode: 5023d...a39
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Pris er ikke relevant. Begrunn svaret. Anonymkode: 5023d...a39 Campingvogn. Da har man mulighet til å ta med bil på dagstur uten å måtte ta med hele "huset". Anonymkode: 2388a...b75
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Bobil. Mykje lettere å komme seg rundt med. Kan ta avstikker innom bysentrum. Kjøre fortare på motorveier. Anonymkode: 78326...680
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Skal du ha bobil, så må den i alle fall ha ordentlig motor. Disse bobilene som må ned i 40 km/t i den minste bakke, er mildt sagt irriterende. Campingvogn krever bil med skikkelig motor, og at sjåføren kan å kjøre med lang henger - igjen: 40 km/t i alle bakker = hat. I bobilen har du alt, og den er mer parkeringsvennlig enn bil + vogn. Ordentlig sykkelstativ bak, så kan man ta avstikkere via sykkel. Campingvogn kan være mer romslig, men fy for en ekvipasje! Fordelen er at vogna kan stå igjen mens man tar avstikkere med bil. Siden pris ikke er relevant, ville jeg valgt bobil av litt størrelse, og med ordentlig motor, samt sykler. Anonymkode: eec8b...3ec
prekæs Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 Vogn, fordi den kunne plasseres fast et sted og fungere som hytte. Bobil ville jeg aldri valgt fordi jeg ikke ønsker eller har plass til bælverket på tomten og fordi at (selv om det ikke er relevant) for det den koster i verditap, så kunne jeg bodd på luksushotell hele ferien min i hele bilens levetid og i tillegg sluppet årlige utgifter til service, vedlikehold, forsikringer.
Superdolly Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal du ha bobil, så må den i alle fall ha ordentlig motor. Disse bobilene som må ned i 40 km/t i den minste bakke, er mildt sagt irriterende. Campingvogn krever bil med skikkelig motor, og at sjåføren kan å kjøre med lang henger - igjen: 40 km/t i alle bakker = hat. I bobilen har du alt, og den er mer parkeringsvennlig enn bil + vogn. Ordentlig sykkelstativ bak, så kan man ta avstikkere via sykkel. Campingvogn kan være mer romslig, men fy for en ekvipasje! Fordelen er at vogna kan stå igjen mens man tar avstikkere med bil. Siden pris ikke er relevant, ville jeg valgt bobil av litt størrelse, og med ordentlig motor, samt sykler. Anonymkode: eec8b...3ec Bobil, av disse grunnene.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #8 Skrevet 20. juli 2020 Det kommer ann på bruken. Skal du farte rundt, ikke slå deg ned lenge på en campingplass, så er bobil kjekt. Men hvis du reiser på en campingplass for å være der i flere dager, setter opp fortelt eller markise osv, er campingvogn mye kjekkere. Noe drit å måtte rydde ned alt sammen fordi du skal på butikken for eksempel. Anonymkode: a9902...c12
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #9 Skrevet 20. juli 2020 Om du har barn så ville jeg helt klart valgt vogn. Vår vogn står fast og vi bruker den nesten som ei hytte. Bruker den masse og jeg og barna bruker den også noe alene. Har et vennepar som har bobil, de skal nå bytte tilbake til vogn da bobil er alt for tungvindt. Hver gang de skal det minste så må de pakke ned alt. Vi bruker vogna som base og reiser litt rundt på ting. Venneparet har vært med oss. Tok Bastøferja her bl.a og det kostet jo skjorta med bobil. Tidvis vanskelig å få parkert med bobil da "normale" plasser er både for smale og korte. Anonymkode: b5f41...0ab
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #10 Skrevet 20. juli 2020 Vogn pga det blir en hytte. Håpløst med bobil hvis du skal på butikken Anonymkode: 3a20e...cca
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #11 Skrevet 20. juli 2020 Forsøkt begge deler. Campingvogn er min favoritt. Vi er såpass på farten at det er et herk med bobilen og pakke sammen alt for en biltur. Skal man bare være på campingen og har butikk i sykkel/gangavstand er bobil mer comfortabelt. Så fort man skal ta litt sightseeing og utflukter er det mer jobb. MEN, digg å ha med alt når man har små barn som feks trenger å sove midt på dagen da. 😊 Anonymkode: 352c4...629
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #12 Skrevet 20. juli 2020 Blodtrimma bobil Anonymkode: f4055...19e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #13 Skrevet 20. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Bastøferja her bl.a og det kostet jo skjorta med bobil. Anonymkode: b5f41...0ab Bobiler er ikke dyrere på fergene enn bil med vogn vel. Har man bobil på 6 meter eller litt mindre går de som vanlig personbil. Er de 7 meter blir det liten hundrelapp mer. Med bil og vogn kan det bli mellom 4-500 alt etter total lengde. Anonymkode: 666a8...5d9
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #14 Skrevet 20. juli 2020 bobil, der kan du bo selvom du kjører , kan noen være på kjøkkenet Anonymkode: aa125...27b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #15 Skrevet 20. juli 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: bobil, der kan du bo selvom du kjører , kan noen være på kjøkkenet Anonymkode: aa125...27b De må uansett sitte sikret Anonymkode: 3ae97...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå