Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Er det spennende for en på 5 år og en på 11år? Hva har de å by på egentlig? Ser at 2 av husene er stengt inntil videre. Så er det botaniske hagen da. Hva annet koselig kan jeg gjøre i morgen i bye som ikke koster skjorta? Anonymkode: f6f93...6e2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Stovnertårnet Skulpturparken på Ekeberg Vigeland Anonymkode: 18049...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå