Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Sønnen min liker ikke kjøttdeig men liker nachochips med ost og salsa til så tenkte å ha det til helgen. Er det best å ta det i stekeovnen for å få osten til å smelte da? Å hvordan unngår jeg at nachochipsene blir myke? Anonymkode: a5844...0f0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Du må ha det i stekeovnen ja, har ikke opplevd at chipsen har blitt myke Anonymkode: 37955...0bf
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du må ha det i stekeovnen ja, har ikke opplevd at chipsen har blitt myke Anonymkode: 37955...0bf Det har jeg men det har vært når jeg bruker kjøttdeig da. Men kanskje de blir harde når vi ikke bruker kjøttdeig til. Anonymkode: a5844...0f0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Noen som kan tipse om en god cheddarost også? Ser det er mye å velge i. Fikk cheddarost på Nachos på restaurant i Danmark å det ga jo en enda bedre smak. Anonymkode: a5844...0f0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 De blir myke hvis det er mye væske i det du blander chipsene med (kjøttdeig eller salsa f.eks.) OG at det går lang tid fra du lager til du serverer. Så lenge du steker ferdig kjøttdeig og gjør klar fyll, blander, rett inn i varm ovn og serverer, blir de aldri myke. cheddarsaus over nachos er nydelig. Du kan lage denne for eksempel: https://meny.no/oppskrifter/Sauser-og-dressinger/Sauser/Smeltet-cheddarsaus/ Anonymkode: f1e32...6f5
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #6 Skrevet 20. juli 2020 Ikke ha dor mye og for vått fyll på chipsen. Hvis han liker bare ost og salsa, ha ost på inni ovnen og ser er salsaen ved siden av etterpå. Ang cheddar; kjøp ordentlig cheddar, ikke den grusomme smelteosten med cheddarsmak hvor hver skive er pakket Inn i plast. Anonymkode: 5b740...2c1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #7 Skrevet 20. juli 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke ha dor mye og for vått fyll på chipsen. Hvis han liker bare ost og salsa, ha ost på inni ovnen og ser er salsaen ved siden av etterpå. Ang cheddar; kjøp ordentlig cheddar, ikke den grusomme smelteosten med cheddarsmak hvor hver skive er pakket Inn i plast. Anonymkode: 5b740...2c1 Hadde helt glemt at stekeovnen er ødelagt 😮 Men laget i microen istedet å det gikk fint. Vi kjøpte revet cheddar ost fra rema 1000 å den smakte helt likt som den vi fikk i Danmark så vi ble fornøyd Anonymkode: a5844...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå