Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Jeg skal på date i morgen! Vi skal møtes over en lunsj på dagtid. Jeg gruer meg så sjuuukt masse. Redd for å få hjerneteppe, at det skal bli kleint, at han ikke skal like meg, osv. Har vært i fast forhold i 10 år, så er ganske ny på dating markedet. Har dere noen råd og tips til meg? Holder på å tisse på meg her jeg sitter. Anonymkode: 42d1d...fe7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Vær deg selv og spør interessert videre om ting han forteller eller snakker om. Vær ærlig etter daten om det er interessant med en second date eller ikke. Anonymkode: 41b28...968
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Husk at det ikke er lov å håndhilse og husk antibac og hold en meter avstand. Anonymkode: d3097...7a8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 Hjerneteppe får du garantert ikke Lykke til, det går nok veldig bra - man bekymrer seg nok mer enn man bør Anonymkode: b838e...180
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Husk at det ikke skal avgjøres i morgen om dere skal gifte dere eller ei Heller enn å tenke at dette kan være en potensiell kjæreste, tenk at det er et møte med en mann som du skal finne ut om du ønsker å møte igjen, og samme med ham. Klaffer det - supert! Om det ikke klaffer, så har du lært litt av det likevel - du blir mer bevisst hva du trenger i en mann og ikke, du har litt mer erfaring med å være på første date, og kan bli litt mindre nervøs når du skal møte neste mann. Ikke ta det så alvorlig. Bare gå og vær deg selv og vær interessert i hvem han er. Senk skuldrene og prøv å kose deg. Lykke til Anonymkode: 437d0...a14
frk Nilsen Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 Kos deg! Bestill mat som ikke er grisete når du spiser, den konfekten kan du spare til senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå