Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #1 Skrevet 19. juli 2020 Jeg begynner og bli usikker, er ei på jobb, og jeg blir så rar når hun er nær, og hjerte dunker så hardt og blir svett i hendene, har aldri opplevd dette før,men kan man brått bli Lesbisk når man kun har vert sammens med bare gutter? Har aldri følt noe slik for mine ekser slik jeg gjør for henne, eller opplevd det samme. Hva tenker dere? Anonymkode: 78e79...ff9
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 Vanskelig å si... Men så deilig da. Ligger alltid å fantaserer om ei spesiell dame når jeg onanerer... Har så lyst på henne... Er gift med en mann... Anonymkode: 84f52...ed5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 En homse jeg kjenner sa en gang at noen få er 100% hetero eller 100% homo, men de fleste av oss befinner oss et sted imellom - det er bare et spørsmål om å treffe riktig person. Han kjente mange menn i heterofile lykkelige ekteskap som hadde en mannlig elsker på si. Jeg forelsker meg nesten bare i menn, men har også møtt 3-4 jenter gjennom livet som virkelig har gjort meg mo i knærne. Anonymkode: e702d...99d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: En homse jeg kjenner sa en gang at noen få er 100% hetero eller 100% homo, men de fleste av oss befinner oss et sted imellom - det er bare et spørsmål om å treffe riktig person. Han kjente mange menn i heterofile lykkelige ekteskap som hadde en mannlig elsker på si. Jeg forelsker meg nesten bare i menn, men har også møtt 3-4 jenter gjennom livet som virkelig har gjort meg mo i knærne. Anonymkode: e702d...99d Det der er bare noe han finner på. De fleste er hetero, så har du noen homo eller bi. Anonymkode: 457d2...3ac
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Lurer på hvem som har skrevet nok et fantasiinnlegg... 🙄 Anonymkode: 0d69b...02e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lurer på hvem som har skrevet nok et fantasiinnlegg... 🙄 Anonymkode: 0d69b...02e Så det helt uvirkelig for deg at det er reelt? Jeg er gift med en mann, som jeg elsker. Men fantaserer om ha sex med en spesiell kvinne. Hun får meg kåt, og helt ør bare ved å prate med meg... Anonymkode: 84f52...ed5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det der er bare noe han finner på. De fleste er hetero, så har du noen homo eller bi. Anonymkode: 457d2...3ac Helt enig. Hadde det han sa vært sant så ville det homofober sier også vært sant, "du er ikke homo, du har bare ikke funnet den rette mannen/kvinnen ennå". Anonymkode: 1bd89...693
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så det helt uvirkelig for deg at det er reelt? Jeg er gift med en mann, som jeg elsker. Men fantaserer om ha sex med en spesiell kvinne. Hun får meg kåt, og helt ør bare ved å prate med meg... Anonymkode: 84f52...ed5 Eeeh, nei. Det er bare akkurat samme skrivestil og nesten samme scenario som dukker opp med jevne mellomrom..... Anonymkode: 0d69b...02e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eeeh, nei. Det er bare akkurat samme skrivestil og nesten samme scenario som dukker opp med jevne mellomrom..... Anonymkode: 0d69b...02e Ok, det har ikke jeg tenkt på egentlig. Har vært her lenge, men er ikke så ofte det er snakk sex her... Anonymkode: 84f52...ed5
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Hadde det han sa vært sant så ville det homofober sier også vært sant, "du er ikke homo, du har bare ikke funnet den rette mannen/kvinnen ennå". Anonymkode: 1bd89...693 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det der er bare noe han finner på. De fleste er hetero, så har du noen homo eller bi. Anonymkode: 457d2...3ac Hvorfor skulle han finne på det? Det var hans erfaring og jeg kjenner meg godt igjen. Jeg finner jo ikke på at jeg kan forelske meg i jenter selv om jeg definerer meg som hetero. Om du primært forelsker deg i dem av samme kjønn blir du jo ikke mindre homofil av å kunne forelske deg i en av et annet kjønn og du skulle møte en som er helt spesiell for deg. Mennesker er kompliserte, og våre følelser og tiltrekninger er ikke nødvendigvis enten-eller. Hva vi identifiserer oss som er heller ikke svart-hvitt og kan endres gjennom livet. Hvorfor må dere absolutt sette det i båser? Anonymkode: e702d...99d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #11 Skrevet 19. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skulle han finne på det? Det var hans erfaring og jeg kjenner meg godt igjen. Jeg finner jo ikke på at jeg kan forelske meg i jenter selv om jeg definerer meg som hetero. Om du primært forelsker deg i dem av samme kjønn blir du jo ikke mindre homofil av å kunne forelske deg i en av et annet kjønn og du skulle møte en som er helt spesiell for deg. Mennesker er kompliserte, og våre følelser og tiltrekninger er ikke nødvendigvis enten-eller. Hva vi identifiserer oss som er heller ikke svart-hvitt og kan endres gjennom livet. Hvorfor må dere absolutt sette det i båser? Anonymkode: e702d...99d Jeg er 40 år og har aldri kjent så mye som et snev av tiltrekning mot kvinner, ikke bitte litt en gang. Og jeg har flere venner som sier at de har det som meg, og en del som kan bli noe tiltrukket av enkelte av samme kjønn. Og noen bifile og homofile. For min del trenger ingen å bli satt i noen bås, men det må være lov til å protestere mot en påstand om at nesten alle kan bli tiltrukket av en av samme kjønn, for det stemmer jo ikke. Anonymkode: d1f6e...bc2
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #12 Skrevet 20. juli 2020 takk for alle svar Er kanskje bifil Anonymkode: 78e79...ff9
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #13 Skrevet 20. juli 2020 Jeg har det akkurat på samme måte, har ei på jobben som jeg har så spesielle følelser for og får helt sommerfugler i magen av å se henne. Vet ikke om hun føler noe av det samme, men vi har en spesiell kontakt og hun gir meg ofte en klem. Er gift, to barn og aldri følt noe lignende før. Anonymkode: 273cc...471
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #14 Skrevet 20. juli 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Jeg har det akkurat på samme måte, har ei på jobben som jeg har så spesielle følelser for og får helt sommerfugler i magen av å se henne. Vet ikke om hun føler noe av det samme, men vi har en spesiell kontakt og hun gir meg ofte en klem. Er gift, to barn og aldri følt noe lignende før. Anonymkode: 273cc...471 Her er begge single, men vet hun har vert gift,men vet ikke mer. Jeg er så forelsket at jeg unngår henne, så hun begynner kanskje og lure på om jeg misliker henne Anonymkode: 78e79...ff9
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #15 Skrevet 20. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Her er begge single, men vet hun har vert gift,men vet ikke mer. Jeg er så forelsket at jeg unngår henne, så hun begynner kanskje og lure på om jeg misliker henne Anonymkode: 78e79...ff9 Hvis dere begge er single er det jo ingenting som hindrer dere i å finne ut av det. Inviter henne med på et eller annet en dag og se hva som skjer da vel? 😉. Her er det motsatt, vi er begge gift og kan ikke/bør ikke gjøre noe som helst, men jeg sååå lyst. Lengter etter å være nær henne hele tiden. Anonymkode: 273cc...471
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #16 Skrevet 20. juli 2020 På 19.7.2020 den 16.44, Anonym bruker skrev: Lurer på hvem som har skrevet nok et fantasiinnlegg... 🙄 Anonymkode: 0d69b...02e Samme tenkte jeg. Lukter BW lang vei! Anonymkode: c1267...519
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #17 Skrevet 20. juli 2020 På 19.7.2020 den 20.46, Anonym bruker skrev: Jeg er 40 år og har aldri kjent så mye som et snev av tiltrekning mot kvinner, ikke bitte litt en gang. Og jeg har flere venner som sier at de har det som meg, og en del som kan bli noe tiltrukket av enkelte av samme kjønn. Og noen bifile og homofile. For min del trenger ingen å bli satt i noen bås, men det må være lov til å protestere mot en påstand om at nesten alle kan bli tiltrukket av en av samme kjønn, for det stemmer jo ikke. Anonymkode: d1f6e...bc2 Det skal du ikke si - kanskje du ikke har truffet den ene rette? 😉 Anonymkode: e702d...99d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #18 Skrevet 20. juli 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: Hvis dere begge er single er det jo ingenting som hindrer dere i å finne ut av det. Inviter henne med på et eller annet en dag og se hva som skjer da vel? 😉. Her er det motsatt, vi er begge gift og kan ikke/bør ikke gjøre noe som helst, men jeg sååå lyst. Lengter etter å være nær henne hele tiden. Anonymkode: 273cc...471 Er ikke så lett, men vi får se hvordan det går tar det pent. Håper det order seg for deg ❤️ Anonymkode: 78e79...ff9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #19 Skrevet 21. juli 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Er ikke så lett, men vi får se hvordan det går tar det pent. Håper det order seg for deg ❤️ Anonymkode: 78e79...ff9 Jeg skal på kunstutstilling med min kollega til uken. Anonymkode: 273cc...471
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #20 Skrevet 21. juli 2020 4 hours ago, Anonym bruker said: Jeg skal på kunstutstilling med min kollega til uken. Anonymkode: 273cc...471 kos dere masse ❤️ Anonymkode: 78e79...ff9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #21 Skrevet 21. juli 2020 På 19.7.2020 den 17.27, Anonym bruker skrev: Eeeh, nei. Det er bare akkurat samme skrivestil og nesten samme scenario som dukker opp med jevne mellomrom..... Anonymkode: 0d69b...02e 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Samme tenkte jeg. Lukter BW lang vei! Anonymkode: c1267...519 Har dere helt oppheng i den brukeren? Dette begynner å bli komisk 😂🤪 Anonymkode: 9074f...181
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #22 Skrevet 21. juli 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Det skal du ikke si - kanskje du ikke har truffet den ene rette? 😉 Anonymkode: e702d...99d Jo, det kan jeg si. Helt sikkert. Bare tanken på sex med en annen dame gjør meg fysisk uvel. Anonymkode: d1f6e...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå