Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Hvordan er deres 7 år gamle jenter? har ei kruttønne her hjemme. Blir sint for den minste lille ting , roper og skriker hver gang noe går mot henne. Men det som er vanskeligere er at hun blir så fort sur, skikkelig dritt sur og man vet aldri når det skjer 🙈 er dette en forsmak på tenårene? 🙈 Anonymkode: 626f8...15e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 6 åring her. Mye følelser og drama. Anonymkode: 486c9...577
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 6,5 år her, og i en preteenager fase tror jeg 😅😅🤪 Mye følelser og mye selvstendighet, blandet sammen med at det er voksne som fremdeles må bestemme... Trodde denne perioden av livet skulle være veldig rolig, men den gang ei. Anonymkode: 0137c...ece
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: 6 åring her. Mye følelser og drama. Anonymkode: 486c9...577 Hvordan takler du det ? er mest surmulinga som plager meg , for det blir jo så dårlig stemning i huset når 1 er så pottesur. Anonymkode: 626f8...15e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 De fleste barn har noen sånne faser. Det er ikke nødvendigvis en forsmak på tenårene, det er bare en løsrivningsprosess som gjør de litt ustabile. Jeg har alltid lyttet og gitt aksept for at ting er både leit, vanskelig og hva det måtte være, men jeg har aldri latt ungene forsure hele familien. Jeg har sagt at det er helt greit å bli sur og ha dårlige dager, men da trekker man seg tilbake til det har gått over. Alle ungene har eget rom, så har de en sur og dårlig dag så kan de gå på rommet sitt og høre på musikk, lese litt, tegne eller hva det måtte være til det har gått over før de kommer tilbake til fellesrommene. Jeg har alltid vært raus med de i sånne faser da, klemt litt ekstra, sagt jeg er glad i dem osv for det er ikke alltid så lett å kontrollere disse svingningene og de trenger å vite at de er sett og elsket uansett. Men de får ikke forsure alle i stua fordi de er sure selv, da får de gå unna litt. De trenger å høre at de er helt normale som har slike følelser, men at de ikke kan la det gå utover alle andre at de har det. Det har fungert greit her. Vi har fire barn og hatt vår dose med sure unger, men en sur unge trenger ikke ødelegge hele dynamikken i huset altså. Anonymkode: 8e63c...288
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 5 år her. Mye følelser og en haug med drama! Så sunshine ut av det blå.. Snakk om lyn fra klar himmel! Anonymkode: 8855a...de2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 6,5 år gammel jente her, vi kaller henne tenåringen. Anonymkode: 7fd07...824
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 Samme her. 7 år. Vi er visst en jævla drittfamilie. Dagens utbrudd etter at hun ikke fikk ha på den fineste buksa på fisketur. Anonymkode: 0fe7e...335
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme her. 7 år. Vi er visst en jævla drittfamilie. Dagens utbrudd etter at hun ikke fikk ha på den fineste buksa på fisketur. Anonymkode: 0fe7e...335 Hun fikk ikke på fisketur, håper jeg? Anonymkode: 993fc...a2d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun fikk ikke på fisketur, håper jeg? Anonymkode: 993fc...a2d Høres ut som vår 🙈 bortsett fra at hun ikke hadde sagt jævla 🙈🙈😂 Anonymkode: 626f8...15e
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #11 Skrevet 19. juli 2020 Mine var egentlig greie på den tiden også. Et og annet utbrudd skjedde jo, men ikke så ofte. Anonymkode: 11fee...7f7
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #12 Skrevet 19. juli 2020 13 hours ago, Anonym bruker said: Hvordan er deres 7 år gamle jenter? har ei kruttønne her hjemme. Blir sint for den minste lille ting , roper og skriker hver gang noe går mot henne. Men det som er vanskeligere er at hun blir så fort sur, skikkelig dritt sur og man vet aldri når det skjer 🙈 er dette en forsmak på tenårene? 🙈 Anonymkode: 626f8...15e har en gutt da,men han er like ille som søstrene var på hans alder , blir utrolig sliten, Først så blid, skifter og er så sur, blir han snakket til griner han, snakker stygt til oss foreldrene og får han ikke vilja si er det rene helevete , Jentene er nå 13 og 16 og tenåringer, de er ikke nærheten av broren engang, så for min del var alderen 6-9 verst, så roer det seg Anonymkode: 1f31e...a2f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #13 Skrevet 19. juli 2020 Vi har ei på 7 som er helt lik. Hun hater oss, og vi er fullstendig pyton. Spesielt når hun må feks rydde rommet sitt. Synes det er kjempevanskelig 🙄 Anonymkode: 674f7...34a
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #14 Skrevet 21. juli 2020 Hadde en fase her også når eldste var 6-7 år. Mye smelling med dørene. Nå har hun roet seg og blitt mer medgjørlig (8 1/2 år nå), men nå har lillesøster på 5 som før var ganske medgjørlig blitt et skikkelig minimonster som kommanderer, trasser og kjefter. Det går opp og ned her i verden! Anonymkode: e5016...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå