Gå til innhold

Ikke noe smittevern !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle plasser jeg har vært har det vært så og si null smittevern. Hvor lenge kan dette holde ?

Anonymkode: 80c15...b3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så i grønt, da gitt! Men du veit hva de sier.

Skrevet

Merkelig. Riktignok ser jeg at de har slurvet et par plasser, men da har jeg gitt beskjed eller rettere sagt, stilt spørsmål om hvorfor / hvorfor ikke. Men de aller fleste plasser er det flinke, og vi har vært en del plasser i det siste fordi vi har vært på ferie. Opplever du det sånn, HI, så får du ta ansvar og stille spørsmål. 

Anonymkode: 1e843...8f8

Skrevet

Jeg fikk klage på jobb idag for vi hadde ikke antibak, hansker eller vask til kundene. De to som gikk sammen hadde da gått rett forbi vasken det hang to store plakater om i inngangspartiet, 3 antibakk automater og sto 2 meter unna en når jeg fikk klage. Det henger en diger plakat med inngangen om våre smittevernstiltak, hva vi som butikk gjør og hva vi ønsker kundene våre skal gjøre. 
De ble litt paffe når jeg pekte på alt de hadde gått rett forbi, men klaget over en stor antibakkstasjon vi hadde fått for en uke siden de hadde brukt noen ganger. Ja, den var fin sa jeg og det syns nok de som stjal den også. Så vi prøver, men jeg føler vi jobber mot veggen. Hansker har vi sluttet å dele ut, for kunder slenger de fra seg på gulvet, handlevogner og på parkeringsplassen. Vi syns ikke noe om denne forsøpplingen eller den smitten vi blir utsatt for. Jeg ønsker også å holde meg frisk, jeg vil ikke gå rundt og rydde opp evt smittede hansker folk slenger fra seg. De får vaske seg eller bruke antikakk, dette har vi flust av før kundene går inn i butikken, flere steder i butikken og ved utgangen. Vi vasker og desinfiserer butikken flere ganger hver dag, kanskje ikke dere ser vi gjør det når dere er innom, men dette må vi om vi skal ha lov til å ha åpent i disse dager. Vi gjør det også for at vi selv skal holde oss friske. 

Folk er dårlige på å holde avstand, dette er noe jeg minner veldig mange på hver eneste dag. Det som er fryktelig ergelig er at folk blir sure når vi ansatte eller andre kunder minner de på å holde avstand. Standar kommentaren omdagen er: smitten er jo over. Smitten er lav, men den er ikke over. 

Anonymkode: 91e28...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...