Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Synes det er oversvømmelse av polyester og annet dritt i de klærne. Hvor handle gode klær til de litt større jentene, som fremdeles er barn? Anonymkode: 0effa...479
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Jeg handlet mye på Wow og var veldig fornøyd. Jeg har barn som bare kan ha bomull og dette var en av butikkene det var enklest å finne noe i. Enten var det bomull eller så var det syntetisk. I andre butikker var det ofte en blanding i klærna, så merkelappen måttegranskes med lupe. (Selv sytråden må være bomull og dette står ikke på merkelappene, så jeg har gransket mye) Jeg har også brukt endel klær derifra og er fornøyd med kvalitet og passform. Ene ungen er velig smal, så her hadde de bukser som passet imotsettning til de andre kjedene. Storesøster som er bredere i kroppen fant også bukser som passet der, men likte de ikke like godt. Gina tricot handlet de mye på før de passet til damestørrelser. Carlings handlet de litt på også, lurer på om veramoda også hadde noe innimellom. Anonymkode: 6eb07...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå