Gå til innhold

Når naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent har overtatt katten vår. Har en nabo som har drevet å tatt katten vår inn til seg , noe som resulterer i at vi ikke ser katten vår mer enn 1 -2 dager i uken. Har gitt henne tusen beskjeder, men det skjer likevel, hvordan i huleste gå frem for å få en slutt på det ? 

Katten tror jo at den bor hos henne og når vi slipper den inn, så går katta på veggene for å,slippe ut igjen. Er katten egentlig tapt for vår del ? 

Anonymkode: 340d3...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du holder katten inne en god periode slik at den lærer seg hvor den hører til igjen. Slik man gjør når man flytter. 
Så ville jeg forklart i klartekst hva jeg mener med at naboen stjeler katten deres, for det er nettop det vedkommende gjør. 

Anonymkode: 52174...955

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du holder katten inne en god periode slik at den lærer seg hvor den hører til igjen. Slik man gjør når man flytter. 
Så ville jeg forklart i klartekst hva jeg mener med at naboen stjeler katten deres, for det er nettop det vedkommende gjør. 

Anonymkode: 52174...955

Det har vi faktisk gjort opptil flere ganger på de 10 årene vi har hatt katten. Men i det øyeblikket hun blir sluppet ut igjen, så går det noen uker og vipps så er hun innestengt hos naboen igjen. Tror faktisk naboen gjør det samme som oss og at derfor blir katten helt totalt forvirret. Nesten som om jeg er fristet å bare la hun få katten, men det kan jo fort skje igjen om vi får oss enda en katt som hun synest om.. 

Anonymkode: 340d3...3e1

Skrevet

Anmeld dem for tyveri.

Anonymkode: 6f268...cdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...