Gå til innhold

Hvem ligner du/dine barn på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av nysgjerrighet, så lurer jeg på hvem dine/ditt barn ligner mest på? Og hvem du ligner på?

Er fascinerende hvor langt ut i slekta man kan ligne på folk. 

Jeg ligner mest på tante.

Egne barn har jeg ikke enda.

Anonymkode: 3a5ab...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligner på min mors bror. Mine barn ligner på meg. Men har sin fars personlighet

Anonymkode: 340a7...e16

Skrevet

Mine barn ligner på meg. Jeg ligner å pappa.

Skrevet

Jeg ligner på min far og bestefar. Mine døtre ligner på meg, spesielt yngste. Eldste som er gutt ligner på sin far.

Anonymkode: 7cf84...a24

Skrevet

Jeg ligner mest på mamma, men ingen slående likhet. Jeg har fire barn. Et er snytt ut nesa på faren. De tre andre ligner ikke noen av oss. Det ene barnet vårt er derimot prikk lik min morfar og min ene bror. Min niese er prikk lik meg, men ligner ikke sine foreldre 😁

Skrevet

Jeg ser selv at jeg er veldig lik min pappa. Men mange sier jeg er lik min mamma. 

Ene barnet er veldig lik meg, i kropp og sinn.  

De to andre er nok mest like pappaen sin, men egentlig ikke like noen av oss. 

Anonymkode: e673f...df6

Skrevet

Vet ikke hvem jeg ligner på, er adoptert.

Mine barn ligner både meg og pappaen sin. De har overhodet ikke mine farger. så det er litt rart.  Har brune øyne og er mørk, men begge barna er blåøyde og blonde.

Anonymkode: fe599...b96

Skrevet

Har eneggede tvillinger, den ene ligner på meg. Den andre på farmor. Men bare nærmeste familie som ser det, andre synes de er helt like.

Anonymkode: c424d...cf6

Skrevet

De som kjenner min mors familie tror jeg er datter til min tante, og blir overrasket når jeg sier jeg er datter til hennes søster 😅 de som kjenner min fars familie synes jeg er veldig lik på far og ene kusinen hans. 

Min sønn er veldig lik meg som voksen. Min datter likner på meg som liten, men med noen ansiktstrekk fra fars side 😊

Skrevet

Som barn lignet jeg veldig på min far og hans slekt. Som godt voksen er jeg min mor opp av dage. 

Anonymkode: 7fd0c...6c6

Skrevet

Jeg ligner ingen av foreldrene mine, ikke det minste. Men jeg er lik begge bestemødre e mine.

Eldstebarnet ligner svigermor, yngste er lik meg som barn.

Anonymkode: 1d8e2...ea4

Skrevet

Jeg ligner veldig på mamma, jeg har blitt stoppet av damer som ikke kjenner meg men kjenner mamma som har sagt "du må være Anne sin datter, dere var så like" 🙂. Gutten vår ligner på meg, men har fargene etter pappaen som er asiatisk, gutten vår er gyllen i huden og har store brune øyne 🙂

Anonymkode: 5e7b8...3b5

Skrevet

Jeg er mest lik mamma, og hennes mor igjen, men i og med at jeg også ligner min halvsøster med felles far må jeg jo ha en del etter pappa likevel (hun er forøvrig også lik sin mor). Min ene kusine kunne også godt vært mamma sin (noen så blide av meg i et blad og spurte henne om det var en slektning, vi har forskjellig etternavn). 

Ungene er begge en god blanding av meg og sine respektive fedre. Eldste har personligheten og fargene til faren, men mitt smil. Yngste er lik meg som barn, med lyst hår og brune øyne og med min personlighet. Hun er i ferd med å bli mørkere så kan godt hende hun blir mer lik faren etter hvert.

Anonymkode: 8a70f...d3c

Skrevet

Jeg ligner på pappa. Min sønn en god blanding fra begge familier, ser en del fra min pappa i han også. Min datter er som snytt ut av nesen på sin far, men mer lik min personlighet. 

Skrevet

Jeg er like mamma og tante. Min datter er veldig lik meg i ansiktsform, øyne, nese og munn. Men hun har fått hårfargen fra pappa sin side. En herlig mørk brun/kobberfarge. Jeg håpet hun skulle få den fargen. Sønnen er veldig lik pappaen sin. 

Anonymkode: f3dd8...172

Skrevet

Jeg var veldig lik min fars familie, og er det egentlig nå også. Men jo eldre jeg er blitt så blir jeg pussig nok mer og mer lik min mor som ung, så mye at de som kjente min mor som ung kan stoppe meg og si "du må være Karis datter!" (som en over også nevnte). Så nylig noen bilder fra min mor var ung, og jeg ser det selv.

Men opplever stadig at fremmede hilser på meg som om vi kjenner hverandre, helt tydelig at de tror jeg er noen i min fars familie. Har også blitt tatt for å være en slektning på fars side når jeg har vært i utlandet, av en som ikke kjente noen av oss, bare sett min slektning. Akkurat det var litt sært, men da er det en tydelig familielikhet som er vanskelig å bortforklare ;)

Anonymkode: a13fc...498

Skrevet

Jeg ligner veldig på min bror (hvis han barberer skjegget og lar håret gro langt kunne vi nesten vært eneggede tvillinger). Ellers ligner jeg litt på min mormor.

Min datter ligner litt på meg, og litt på sin farmor. Ligner lite på sin far. 

Anonymkode: 827dd...6bf

Skrevet

Jeg ligner på min farsside av slekta. Mange sier jeg ligner på min mor, helt til de ser min far. Jeg ligner nok mer på min mor nå ennnår jeg var ynge, men fortsatt så har jeg flest trekk fra min fars side 

Mine barn var prikk like meg som nyfødte, dekker vi over håret vårt på babybilder kan vi ikke skille de. Jeg hadde vanlig fyldig babyhår, min eldste mye hår og minste ekstremt mye hår. 
Så begynte de å vokse til og de har vært prikk like min søster siden. Farens side av slekta finner ikke noe som ligner.

Anonymkode: cbcd6...13e

Skrevet

Jeg er som snytt ut av nesa på faren min.

Sønnen min er klin lik faren sin av utseende, men lik meg i personlighet. Dattera mi er prikk lik meg av utseende, men har personligheten til tanta si på farssiden - klin sprø 😊

Anonymkode: 91882...4d9

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som barn lignet jeg veldig på min far og hans slekt. Som godt voksen er jeg min mor opp av dage. 

Glemte ungene...

Sønnen er svært lik sin far i utseende, datter ligner meg i ansiktet, men ligner sin bror og far i kropp. Begge har foreløpig mest av min personlighet. 

Skrevet

Jeg ligner ikke på noen av mine foreldre, søsken, besteforeldre eller tanter/onkler. Men, min søsters barn er prikk like meg 😍

Skrevet

God blanding av min mor og far, har fargene til far og øynene er prikk like, men har min mors ansiktsfasong og fakter.

Mitt barn ligner veldig på meg, vi får høre det HELE tiden. Svært lite lik faren sin, men har mye av sin fars fakter ved konsentrasjon. Ligner dog ganske mye på MIN far igjen, så tror de blir veldig like når barnet blir voksent.

Anonymkode: a01cc...e5b

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

Av nysgjerrighet, så lurer jeg på hvem dine/ditt barn ligner mest på? Og hvem du ligner på?

Er fascinerende hvor langt ut i slekta man kan ligne på folk. 

Jeg ligner mest på tante.

Egne barn har jeg ikke enda.

Anonymkode: 3a5ab...5b4

Jeg får høre at han er veldig lik meg og bestefaren, og jeg har alltid vert lik pappa og farmor.

Anonymkode: 2d69a...f0d

Skrevet

Jeg ligner mest på pappa sin side av familien og særlig farmor. Sønnen vår er mest lik på pappaen sin. Da han var mindre var han en blåkopi av faren da han var samme alder. Nå er han 16 og har vokst seg litt mer ulik, men har ikke noe av meg. Jenta på 13 er en god blanding av meg og pappaen, mest lik på han egentlig.

Anonymkode: 635a3...8cf

Skrevet

Jeg ligner på mine tanter på farssiden. Finnes ikke lik min mor og hennes slekt. Mine barn ligner like mye på meg og sin far. Men så har jeg og mannen min samme ansiktsfasong, og er høye begge med lange bein.  Så dersom barna ligner på den ene av oss, ligner de automatisk på den andre liksom. I hår og øyne er de en mellomting mellom meg og faren.

Anonymkode: 4a664...583

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...