Gå til innhold

Utroskap, hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fersket i går kveld min bestevenninnes mann med ei annen dame, de er på ferie på hytta og jeg mater katten og hunden dere hver dag, og gir de vann og mat, 2-3 ganger om dagen, jeg var sen i går fordi jeg hatt vert på date med min mann siden vi hadde vert gift i 5 år.

Men til saken, Jeg er en person som synes ikke at man skal blande seg inn,men når jeg opplever dette i så nær omgangkrets blir jeg veldig usikker, er redd for og miste min bestevenninne, hvis hun finner det ut selv etterhvert og skjønner at jeg har holdt det skjult.

De har 3 barn sammen på 14mnd, 9 og 11 ,hva hadde dere gjort her?

Anonymkode: cc94c...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fersket i går kveld min bestevenninnes mann med ei annen dame, de er på ferie på hytta og jeg mater katten og hunden dere hver dag, og gir de vann og mat, 2-3 ganger om dagen, jeg var sen i går fordi jeg hatt vert på date med min mann siden vi hadde vert gift i 5 år.

Men til saken, Jeg er en person som synes ikke at man skal blande seg inn,men når jeg opplever dette i så nær omgangkrets blir jeg veldig usikker, er redd for og miste min bestevenninne, hvis hun finner det ut selv etterhvert og skjønner at jeg har holdt det skjult.

Hvor fersket du han,? 

Anonymkode: 35190...eac

Skrevet

Ok, BW.

Anonymkode: cdfca...e28

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Hvor fersket du han,? 

hjemme i senga deres, katten var der og jeg gikk rett inn for de skulle jo ikke ha vert der, de var så høylytte at de ikke hørte meg

Skrevet

Dette blir for dumt

Anonymkode: 53a53...200

Skrevet

Er du sikker på at det var han

Anonymkode: dc5f2...630

Skrevet

Hvis du tok dem så mye på fersken at det ikke er tvil bør du si fra til din venninne så fort som mulig. Eller konfronter mannen hennes og be ham si fra selv. Din lojalitet bør lugge hos henne. 

Anonymkode: d43dc...13b

Skrevet

Hvordan vet du at det var han, kan det ikke ha vært venninnen din og en elsker? 

Anonymkode: 2eaee...3d8

Skrevet

Er du sikker på at det var han, så snakker du med din venninne om det 

Skrevet

Send en sms til dem... 

"Herregud, dere må gi meg beskjed når dere låner ut huset/nøkkelen til flere, når jeg kom i går kveld hadde noen sex hjemme hos dere (de var høylytt). Jeg listet meg ut igjen, men ble jo nesten redd for å gå dit igjen" 

Så får de ordne opp seg imellom. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Send en sms til dem... 

"Herregud, dere må gi meg beskjed når dere låner ut huset/nøkkelen til flere, når jeg kom i går kveld hadde noen sex hjemme hos dere (de var høylytt). Jeg listet meg ut igjen, men ble jo nesten redd for å gå dit igjen" 

Så får de ordne opp seg imellom. 

Denne ville jeg brukt... sammen med et bilde av noe som kunne bevise at det var mannen. ( eller avkrefte det)

Anonymkode: 871b9...648

Skrevet

Var de ikke på hytta sammen??skjønner ikke helt jeg

Anonymkode: 09bda...09c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de er på hytta sammen, hvordan kan da mannen være hjemme?

Skrevet

Du passet katten og HUNDEN? Forde de var på hytta? 
Dette er jo bare tull! 

Anonymkode: 0aa52...31a

Skrevet

Hvis du passer dyrene hvorfor er mannen hjemme?

Anonymkode: 6f586...83d

Skrevet

Takk for svar

Ja vet det var han ja..

jeg passer dyrene fordi de trives best hjemme.

Jeg var der senere på kvelden fordi jeg var ute og feiret med mannen min fordi vi hadde vert gift i 5 år.

Ja kommer nok og fortelle det

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du passet katten og HUNDEN? Forde de var på hytta? 
Dette er jo bare tull! 

Anonymkode: 0aa52...31a

Reagerte på det samme. Man er ikke innom for å mate en hund, liksom, da er det noe alvorlig galt med eieren. Hunder er, i motsetning til katter, flokkdyr. De er mest lykkelig sammen med familien sin, samme hvor. 

Og jeg skjønte heller ikke hvorfor mannen var hjemme hvis han egentlig er på hyttetur, det henger jo ikke på greip.

Anonymkode: 8bbbf...62f

Skrevet

Hmm venter enda på forklaringa ang.mannen som var hjemme når han skulle vært på hyttetur?

Skrevet

Du gikk helt inn på rommet, og så at det var mannen fordi kattene var der. De var så høylytte at de ikke hørte deg, men du hørte ikke dem før du stod og så på???? 

Anonymkode: 87af0...d88

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmm venter enda på forklaringa ang.mannen som var hjemme når han skulle vært på hyttetur?

Kanskje det er HI som er på båttur 🤪

Anonymkode: b0aba...49f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kanskje det er HI som er på båttur 🤪

BÆRTUR 

Skrevet

Dette er et av dine dårligere trolleforsøk, Blair Waldorf. Veldig ulogisk historie.

Anonymkode: 03159...7ef

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at det vet jo ikke hi. Hun snakket jo ikke med ham (utifra hva som er beskrevet). Hun har sikkert gjenkjent stemmen hans slik at hun vet det er ham. 

Kanskje har venninnens mann tatt seg en hyrdestund samtidig som en handletur 🤨

Anonymkode: e637d...f78

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke alle som har like lang vei til hytta da... Naboene her har hytte 25 min unna, de flytter dit i mai og bor der tii skolestart på høsten. Er der stort sett hver eneste helg til langt utpå høsten. 

Reagerer mer på at de har reist fra hunden, en hund trives med flokken sin og kan ikke overlates alene hjemme. 

Skrevet

Dette er bare tull og vås. 

Anonymkode: 69218...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...