Gå til innhold

Erfaringer med sexkuponger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har bursdag om ikke lenge. Jeg har gave klar, men så har jeg begynt å lure på om jeg også skal gi ham et slikt hefte med kuponger på sex. De selger det på forskjellige nettbutikker. Det er stort sett han som bruker å ta initiativ til sex hos oss, og jeg har ikke så ofte lyst, så det blir ofte ingenting av det. Noe han gjerne blir litt sur av. Med sånne kuponger tenker jeg at jeg kanskje føler mer at jeg må si ja. Og så må han kanskje porsjonere det ut, så han ikke bruker dem opp med en gang, sånn at det blir mindre mas fra han. Er det noen av dere som har prøvd å gi mennene deres slike sexkuponger? Hvordan reagerte de på å få det? Syntes de det var kult og pirrende, eller var det noen som reagerte negativt?

Anonymkode: 55ec3...166

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd gitt. Lykke til 😁

Skrevet

Nei nei nei! Enten har DU lyst på mannen eller ikke. Hvorfor tvinge seg selv til noe en ikke har lyst til?

Anonymkode: d7751...7c5

Skrevet

Hæ?

Så hvis mannen kommer for å innfri en kupong, så MÅ du ha sex med ham selv om du ikke vil?

Og hvis svaret er nei på det spørsmålet, hva et poenget da?

Anonymkode: d5cc2...ce2

Skrevet

Nei, jeg MÅ selvfølgelig ikke. Men jeg tenker at jeg kanskje vil kjenne meg litt mer forpliktet, at jeg bør ha en grunn til å si nei. Men samtidig tenker jeg at det kan gjøre at han spør sjeldnere, fordi han ikke vil bruke dem opp. Og at han velger tidspunkter som passer bedre. Nå kan det være litt sånn tilfeldig. Sånn sett tenker jeg at det kan være bra for oss begge, og at begge blir mer fornøyd

HI

Skrevet

Det skal nevnes at kupongene har forskjellige ting man kan gjøre da. Ikke bare "ha sex" liksom. Men f.eks forskjellige måter eller steder å gjøre det på, se erotisk film sammen osv

HI

Skrevet

Nei de kupongene er ikke ment å være terapi/behandling for problemer i sexlivet.

Anonymkode: 8894d...52f

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei de kupongene er ikke ment å være terapi/behandling for problemer i sexlivet.

Anonymkode: 8894d...52f

Enig.

Høres ut som en dårlig ide 

Anonymkode: 7de69...b84

Skrevet

I ditt tilfelle er det neppe så lurt, dere bør heller ha en skikkelig samtale sammen om sex og forventninger, og du bør kanskje reflektere litt over hvorfor du ikke har lyst så ofte (eller aldri?). 

Slike kuponger er nok ment for å krydre et allerede velfungerende sexliv, der begge har lyst på hverandre og glede av å ha sex.

Anonymkode: 77cdc...84f

Skrevet

Enig med de andre som sier at du heller bør finne ut hvorfor du ikke har særlig lyst på sex.

Utgangspunktet for en slik kuponggave blir helt feil, fordi du fremdeles mener at du da "må" ha sex. Og fordi du har håp om at mannen egentlig skal ta sjeldnere initiativ til sex med denne gaven.

Du nevner ikke noe om at dette er noe du også kan tenne på, noe du kan føle spenning og glede ved, noe som kan gi deg mer lyst til å ha sex med mannen. Bare motsatt - at du håper han da spør deg sjeldnere om å ha sex.

Å gi en slik gave vil jo egentlig gi mannen din signal om at du ønsker å bedre sexlivet deres og dermed gi inntrykk av at du ønsker oftere sex.

Hvorfor vil du egentlig ikke ha sex med mannen? Eller så sjelden?

Anonymkode: a2197...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...