Gå til innhold

Forhold til hans eks/barnets mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forutenom samarbeid om grenser og barnet selv og felles familiefeiringer (familiebursdag etc).... hvor mye kontakt er det med eksen? Hva er det som er vanlig? 

Anonymkode: f88f9...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent eksen hans fra før vi ble sammen, ikke sånn kjempegodt. Men det faller naturlig å invitere henne inn på kaffe ved levering/henting og slå av en prat når vi møtes. Nå har hun begynt å trene på samme senter som meg, og det har blitt til at vi trener sammen når det passer, eller også tar en lett joggetur i skogen. Jeg vil vel si at vi har blitt nære venninner etterhvert. Ikke på grunn av barnet, vi samarbeider godt men det er samboer som tar all kommunikasjon som har med barn å gjøre. Men fordi vi har felles interesser og hun er veldig ålreit.

Anonymkode: 77b8d...227

Skrevet

Vi er bestevenner. Godt samarbeid, god kontakt. Heldigvis har vi begge såpass oppegående partnere, at det ikke anses som en trussel mot forholdet. 

Barnet først! Og barnet har det best med voksne foreldre som har god kontakt og god dialog. 

Anonymkode: be01c...b46

Skrevet

Du mener vel biomor?

Anonymkode: 8edc1...9ea

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kjent eksen hans fra før vi ble sammen, ikke sånn kjempegodt. Men det faller naturlig å invitere henne inn på kaffe ved levering/henting og slå av en prat når vi møtes. Nå har hun begynt å trene på samme senter som meg, og det har blitt til at vi trener sammen når det passer, eller også tar en lett joggetur i skogen. Jeg vil vel si at vi har blitt nære venninner etterhvert. Ikke på grunn av barnet, vi samarbeider godt men det er samboer som tar all kommunikasjon som har med barn å gjøre. Men fordi vi har felles interesser og hun er veldig ålreit.

Anonymkode: 77b8d...227

Hyggelig å høre, og fint med et onkli svar blant de som er på barrikadene med en gang.
Jeg syns det er rart at én man har hatt forholdt til i over fem år plutselig blir redusert til kun foreldresamarbeid pga jeg kom inn i bildet. Føler på en måte at jeg er grunnen til det, og det gjør meg trist... skulle heller ha blitt bedre kjent med henne, men samboer er imot det på en måte... Bor på et lite tettsted så naturlig å møte på folk

HI

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener vel biomor?

Det var vel ganske innlysende? 

Anonymkode: ff2a8...1b1

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener vel biomor?

Biomor?!? Det holder lenge med mor.

Anonymkode: e4d5c...6e6

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forutenom samarbeid om grenser og barnet selv og felles familiefeiringer (familiebursdag etc).... hvor mye kontakt er det med eksen? Hva er det som er vanlig? 

Hvor langt er et tau?

Det fins vel ikke noen regler eller fasiter på hva som er «vanlig». 

Anonymkode: f65c7...668

Skrevet

Det er vel ingen fasit, og det er supert når man kan omgåes lett. Men, jeg blir aldri bestevenn med mannens ex. Det er gode grunner til at hun er en ex, og min lojalitet er hos mannen. Vi møtes og vi snakker helt greit, det er til og med hyggelig i felles sammenkomster. Men venninner? Aldri.

Anonymkode: 2e73d...941

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hyggelig å høre, og fint med et onkli svar blant de som er på barrikadene med en gang.
Jeg syns det er rart at én man har hatt forholdt til i over fem år plutselig blir redusert til kun foreldresamarbeid pga jeg kom inn i bildet. Føler på en måte at jeg er grunnen til det, og det gjør meg trist... skulle heller ha blitt bedre kjent med henne, men samboer er imot det på en måte... Bor på et lite tettsted så naturlig å møte på folk

HI

Hvor gammel er du egentlig? Et onkli svar?!

Anonymkode: e5090...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...