Gå til innhold

At de ikke synes det er flaut? Voksne som er full


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var ute og spiste i går og tok buss hjem. Jeg er selv 39 år, og inn på bussen kom to par som jeg vil gjette at vår 45-55 år. De var tydeligvis litt beruset, snakket og lo høyt og støyende, og ene damen brast ut i høylytt sang et par ganger også, på en litt sånn hoiende måte. På samme måte har jeg en nabo litt unna på mye samme alder, rundt 50-55 år, som jenlig har fest ute på terrassen hvor de hoier, spiller høy musikk som damene gauler med til osv. Det plager meg ikke at de holder på sånn, men jeg hadde selv synes det var dødsflaut å oppføre meg som en dritings ungdom nå i min alder. Er jeg helt sær?

Anonymkode: 25d8a...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 49 og kan godt komme til å synge i beruset tilstand. Det i seg selv er ikke flaut. Men å gjøre det på bussen er jo upassende.

Anonymkode: 2b35f...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er litt sær ja. Det må jo være lov å le og synge og kose seg. Det blir i hvert fall jeg aldri for gammel til😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du er sær. Greit nok hjemme hos noen, men på bussen... 

Anonymkode: f38e0...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Jeg syns du er litt sær ja. Det må jo være lov å le og synge og kose seg. Det blir i hvert fall jeg aldri for gammel til😆

Jeg både ler, synger og koser meg, altså, men å bryte ut i høy sang på bussen og le og snakke så høyt at alle hører omtrent alt, nei. Og å gaule høyt og skjærende falskt til 80-tallssanger ute på terrassen til andre, nei. Å synge i bilen, inne når jeg er hjemme osv, helt ok. Å snakke og le på egen terrasse er selvfølgelig bare flott, men her er det snakk om sånn voldsomt høylytt og påtrengende som en del fulle folk gjør. Vanskelig å forklare. 

HI

Anonymkode: 25d8a...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke forstyrrer deg og holder på til midnatt så ser jeg ikke helt hvorfor du skal legge deg opp i dette? Du gjør sikkert ting du også som andre synst er flaut.

Vi har bare ett liv og jeg tenker at folk får gjøre som de vil så lenge de ikke plager andre. Kunne lett funnet på å brutt ut i uplanlagt allsang på terrassen til en venninne jeg også, om jeg fikk litt for mye i glasset en kveld. 


Alder er vel ingen hindring?

Jeg har hatt små barn frem til nå, og håper da virkelig at jeg ikke er blitt for gammel for lystige lag, nå som jeg endelig har tid til det igjen!:-)

Anonymkode: 4bdcd...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er pinlig med fulle folk på generelt grunnlag. 20 som 50. Det er riktignok når jeg selv er edru. Er jeg brisen selv så kan jeg knise av dem. Er 45 selv og ja, hender seg jeg kan bli full. 😊

Anonymkode: 83a01...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da dame slapp av litt og lev livet. Jeg selv er en høylytt person det har jeg alltid vert. Gjennom hele livet har jeg blitt hysjet på. Med en gang jeg ble glad osv fikk jeg kjeft. Det har tært veldig på selvtilliten min. Så møtte jeg mannen min han elsker at jeg er høylytt mens han selv er veldig innesluttet og stille. Jeg blir omtrent daglig mobbet av familien hans for å være den jeg er. Men altså poenget mitt er mennesker er forskjellige selv om de er fulle. Jeg blir ikke mer høylytt av å være full og jeg har veldig ofte blitt beskyldt for å ha drukket når jeg bare var meg selv uten å så mye som sett på alkohol. Jeg hater at så mange i Norge ikke takler at mennesker er forskjellige. 

Anonymkode: 59b55...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hva du mener, Hi 😅

Har jobbet (ute) i helgene mange år, og sett så mye fulle folk. De "verste" er menn og kvinner 40-60år, det hoies, ropes, sjangles, pisses, spys og grines i offentligheten. De oppfører seg Oppsumert veldig berretiget, har jeg observert. Og jeg blir så flau på deres vegne inni meg. - Nok til at jeg selv aldri klarer å drikke meg full ute blandt folk, annet en mine aller nermeste. Har fått en slags innvendig sperre 😏

Faktisk så er ungdom 20-30år i mye større grad høflige og hensynsfulle, generelt sett, i full tilstand. 

Anonymkode: 44f92...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal de i denne alderen krangle og age så mye drama. Om helga kom ungene inn og lo så de nesten trilla. Ett par som hadde vært på fest hos naboen, mannen syns hun var for full og dro henne med hjem. Hu lagde ett skikkelig leven ute. 
 

Jeg fikk igjen streng beskjed fra begge ungene at så full og teit skulle jeg aldri bli. Ungene som klager på at jeg drikker for lite (det legger seg vist støv på de få flaskene jeg har) Naboen er i denne alderen og har mye fester. Jeg blir så flau av å overhøre mye derfra. Ungene syns det er så gøy og ekstra gøy at de fester rett under soveromsvindu deres slik at de kan ha vindu på gløtt og høre alt. Begge er i slutten av tenårene, så ingen fare for ødelagt nattesøvn osv. Også er det ganske spennende. Sloss gjør damer i fylla også har jeg fått beskjed om, det ser vist helt tragisk ut. 

Anonymkode: 177dc...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er gøy jeg! La dem kose seg. Nå har barna blitt store, og nå kan man gå ut og hoie litt igjen. Bare moro. 😊

Anonymkode: bab04...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det er gøy jeg! La dem kose seg. Nå har barna blitt store, og nå kan man gå ut og hoie litt igjen. Bare moro. 😊

Anonymkode: bab04...667

Men må man hoie, skrike og synge høylydt for å ha det gøy? Eller drikke seg dritings for den saks skyld? Jeg har det mye gøy jeg, er en som ler mye og ofte, men jeg trenger ikke å oppføre meg helt løk heller 😉

HI

Anonymkode: 25d8a...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde to slike på bak meg på toget forrige helg. Disse damene var godt oppi 60 årene og dette var på lørdags morgen. Tipper at disse to hadde glemt å zippe korken på flaske kvelden før. Underholdning om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blodharry og ekkelt med fulle folk, samme hvilken alder de er i. 

Anonymkode: e6ac3...6ad

dette!

Anonymkode: 26706...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut ja,men det er generellt. Uansett alder..

alder er bare et tall.

Jeg er 44 år, og inni hodet mitt føler jeg meg som 25. 
Jeg føler meg ikke gammel. 


Jeg fester så og si aldri, men har jeg lyst, så gjør jeg det, Jeg har bare sjeldent lyst.

 

men knisete og gofuller kjekt innimellom.

 


 

 

 

Anonymkode: 0cc66...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...