Gå til innhold

Slitenhet eller smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en lang periode med psykiske vansker og vært utmattet, har kommet med gradvis men blir fortsatt veldig sliten av en helt vanlig arbeidsdag.

Jeg har lagt merke til at hvis jeg tar en Ibux, blir formen mye bedre. Jeg synes det er rart siden jeg egentlig ikke kjenner smerter i kroppen, bare lite energi. Vet at langvarig bruk av slike medisiner ikke er bra for bla magen, men jeg ser ut til å tåle det godt. Jeg spiser sunt, trener litt og går til psykolog. 

Noen som har det lignende? Hva hadde dere gjort, tatt Ibux eller latt vær? Formen og dagen min blir drastisk annerledes med disse tablettene. 

Anonymkode: 52cb0...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke magen du bør være mest bekymret for, leveren tåler dårlig at du bruker mye Ibux. Hvis du er syk må du gå til lege. Kanskje dere sammen kan finne en løsning som fungerer for deg.

Anonymkode: 493a1...1b1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er kanskje ikke magen du bør være mest bekymret for, leveren tåler dårlig at du bruker mye Ibux. Hvis du er syk må du gå til lege. Kanskje dere sammen kan finne en løsning som fungerer for deg.

Jeg er delvis sykemeldt så jeg har mye kontakt med legen min, har ikke funnet noe fysisk galt med meg, vet ikke hvorfor jeg er så sliten, har nok sammenheng med det psykiske. Har tatt leverprøver, de var helt ok 

Hi

Skrevet

Sikker på at den ibuxen ikke bare er en placebovirkning?

Anonymkode: a5a96...95b

Skrevet

Prøv en koffeintablett isteden, se om den har samme virkning. 

Anonymkode: 5e135...5c4

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er delvis sykemeldt så jeg har mye kontakt med legen min, har ikke funnet noe fysisk galt med meg, vet ikke hvorfor jeg er så sliten, har nok sammenheng med det psykiske. Har tatt leverprøver, de var helt ok 

Hi

Har du fortalt at du tar Ibux hver dag? At leverprøvene er ok i dag betyr ikke at de er ok om et år.

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at den ibuxen ikke bare er en placebovirkning?

Anonymkode: a5a96...95b

Ja, merker stor forskjell på de dagene jeg ikke tar den og de dagene jeg lar vær. 

Hi

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du fortalt at du tar Ibux hver dag? At leverprøvene er ok i dag betyr ikke at de er ok om et år.

Ja, men vi har hatt så mye å snakke om at det ikke har vært mest i fokus. Håper jo at det ikke blir nødvendig så lenge.

Hi

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøv en koffeintablett isteden, se om den har samme virkning. 

Hvor får jeg kjøpt det?

Hi

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor får jeg kjøpt det?

Hi

Helsekost, ihvertfall de litt treningsforkuserte som selger proteinpulver osv. 

Men for mye koffein er ikke bra da, så om du drikker mye kaffe/cola/energidrikker i tillegg må du være obs på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...