Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Ei som jeg tidligere hadde mye kontakt med er jeg nå litt bekymret for. Først av alt: er ikke noe dramatikk rundt at vi ikke har like mye kontakt nå. Handler om at vi tidligere hadde mye kontakt da vi hadde små barn, mens vi etterhvert ikke har like mye til felles lengre. Er gode venner når vi treffes. Så til saken: hun har flere barn og har gjort det slutt med far til barna. Hun har det siste året bedt jevnlig om lån av penger, i grunn bare småløp mellom 50-300. Har ikke betalt tilbake og jeg har derfor konsekvent sagt nei nå. Har også sagt hun må si ifra om hun trenger hjelp og at jeg kan hjelpe henne med planlegging/ sette opp budsjett/ sette henne i kontakt med rette instanser eks bostøtte, NAV eller veiledning. Dette var ikke interessant. Den siste måneden ser jeg på sosiale media at hun legger til diverse profiler innen bdsm miljø. Ser at de holder til i dette miljøet ut i fra bildene deres. Grunnen til at jeg legger merke til det er at hun tagger profilene i bilder hun legger ut av seg selv og hun takker dem, som i "takk min master". Og det er bilder i undertøy, videoer i ulike settinger etc. Bilder som jeg tenker at hun som mor til flere tenåringer, ikke bør legge ut. Hvilke seksuelle preferanser hun har, bryr meg fint lite. Men jeg bekymrer meg over vurderingene hun nå gjør og endringene jeg ser hos henne. Noen med erfaring rundt dette med bdsm og åpenhet på f.eks Instagram? Er dette ok og jeg bare må innse at jeg er prippen? Jeg er redd hun har rotet seg bort i noe, og da tenker jeg ikke på bdsm men dette med penger, bilder og, ja- jeg vet ikke. Noen tanker noen? Anonymkode: ae11d...597
Syngensang Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Tenker at eg hadde nok tenkt som deg, det er ikkje alt ein treng dele på sosiale media. Men akkurat kva du kan gjere med det er eg litt usikker på. Om du føler du har nær nok relasjon til henne kan du prøve å nevne det for henne. Veit ikkje om eg sjølv hadde vore modig nok til det.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Jeg ville sagt fra til henne, at hun står fritt til å gjøre hva hun vil seksuelt, men at hun først og fremst er mor og derfor ikke bør legge ut ting på nett som kan skape problemer for hennes barn. Barn skal uansett slippe å få sine foreldres sexliv tredd nedover hodene sine i sosiale medier. Jeg tenker at en som legger ut slikt offentlig trolig har mistet sine egne grenser og har en god del problemer i seg selv. Anonymkode: 824de...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå