Gå til innhold

Finn sine bolig anonser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i månedsvis sett på eneboliger og tomannsboliger i Kristiansund. Vert innom finn daglig. 

I dag står det plutselig en bolig, som jeg umiddelbart ble KJEMPEiNTERESERT i, men jeg såg ikke det huset i går, ei heller dagen før, eller dagen før det.... men nå stod det både "bud mottatt", OG "solgt".....

Jeg kunne GLATT lagt inn bud på dette.....

Er det boliger til salgs som jeg som sitt å ser på finn går glipp av?? 

Anonymkode: 2050a...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme har jeg lurt på flere ganger ang. boliger til leie. Første ganger jeg ser de, så er de allerede utleid

Anonymkode: 10478...dc3

Skrevet

Da vi skulle selge leiligheten vår sa megler at han allerede hadde noen i kundebasen sin som han visste var interessert. Da mailet han prospektet dit. Så kanskje det kan være smart å ta kontakt med noen av firmaene som jobber i området du ønsker. Si hva du er ute etter, og be de kontakte deg hvis de får inn noe som kan passe. 

Anonymkode: 642e1...63c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det samme har jeg lurt på flere ganger ang. boliger til leie. Første ganger jeg ser de, så er de allerede utleid

Vi leier ut, og det er sinnsykt trykk på. Første gang jeg la ut annonse ble den publisert, jeg gikk tur med hunden, og hadde over 50 mail da jeg kom hjem. Bare på tiden jeg begynte å lese dem, tikket det inn 5-10 nye. Innen jeg hadde lest gjennom alle, nærmet det seg 80. Da satt jeg faktisk "utleid" på annonsen for å få litt oversikt. Mulig det som skjer på dem du ser også?

Anonymkode: 0ec84...e02

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi leier ut, og det er sinnsykt trykk på. Første gang jeg la ut annonse ble den publisert, jeg gikk tur med hunden, og hadde over 50 mail da jeg kom hjem. Bare på tiden jeg begynte å lese dem, tikket det inn 5-10 nye. Innen jeg hadde lest gjennom alle, nærmet det seg 80. Da satt jeg faktisk "utleid" på annonsen for å få litt oversikt. Mulig det som skjer på dem du ser også?

Anonymkode: 0ec84...e02

Jeg har varsling, og har noen ganger åpnet de i det jeg får varsel, og da er de allerede utleid og jeg kan noen ganger se at det er lagt ut flere dager før, enda jeg aldri har sett annonsen før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...