Nyttårs barn Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Kjøper dere det? Jenta trenger nye klær til høsten, men de klespakkende jeg ser på er svært dominert av upraktiske klær synes jeg, mye kjoler fra HM og syntetiske WOW klær(som jeg uansett aldri kjøper) Finnes det gull der ute? Jeg ser det er mye klær for pengene altså..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Jeg elsker klespakker, men her må man være kjapp. Jeg har autosøk og kjøper med en gang. De som blir liggende kan være fulle av skrot Anonymkode: 2e303...d6f
Nyttårs barn Skrevet 15. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker klespakker, men her må man være kjapp. Jeg har autosøk og kjøper med en gang. De som blir liggende kan være fulle av skrot Anonymkode: 2e303...d6f Ja det tror jeg på.. Kjoler er vel et plagg som ikke slites ut så derfor er det mye av det.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 30 minutes ago, Nyttårs barn said: Ja det tror jeg på.. Kjoler er vel et plagg som ikke slites ut så derfor er det mye av det. Sikkert. Sett autosøk med størrelse (gjerne neste også), klespakke Jeg har søk på noen merker. Ikke fordi jeg er så opptatt av merker, men ser det ofte er gode pakker med lite brukte klær (De har sikkert haugevis av klær..) Anonymkode: 2e303...d6f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 Kjøper ikke, men selger. Finner aldri noen pakker som er aktuelle, både pga innhold og passform. Har en smal gutt, som brukte klær fort blir hengslete på. Har derfor noen favorittmerker/butikker jeg handler på. Legger ut hele sesongpakker (ute- og inneklær) som selges ganske fort. Anonymkode: ff639...e9d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjøper ikke, men selger. Finner aldri noen pakker som er aktuelle, både pga innhold og passform. Har en smal gutt, som brukte klær fort blir hengslete på. Har derfor noen favorittmerker/butikker jeg handler på. Legger ut hele sesongpakker (ute- og inneklær) som selges ganske fort. Anonymkode: ff639...e9d Hvor mange plagg er det ca i pakkene du selger og hvor mye får du for dem? Anonymkode: 57c0f...0f6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #7 Skrevet 16. juli 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange plagg er det ca i pakkene du selger og hvor mye får du for dem? Anonymkode: 57c0f...0f6 Høst/vinterpakker innholder alt man trenger. Ullundertøy, vanlige inneklær, strikka ull, luer, votter, halser, sko, vinterdress, regntøy osv. Selger de for rundt 4000 kr. Vår/sommepakkene har ofte litt færre plagg, men både inne- og uteklær. Selges for ca 2000-2500 kr. Anonymkode: ff639...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå