Gå til innhold

Hvor finner man vanlige hettegensere til jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har ei jente på 10 år. Hun ønsker seg helt vanlige, gjerne ensfarga hettegensere i litt mørke farger. Uten glitter, trykk, paljetter og dill på. Og ikke sånne korte, -som de har flust av på hm.. 🙄 Også ønsker hun seg helt vanlige joggebukser (de kan gjerne være i litt smal modell da), som matcher..

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne gode, behagelige klær som barn (!) kan hoppe på trampoline i, kjøre skateboard med, spille fotball i? Jenta er glad i å bevege seg, og er ikke interessert i å se ut som ei lita pyntedokke i trange og korte klær... 🤷🏼‍♀️

Jeg bor på en plass uten særlige butikker, så ønsker i utgangspunktet tips til nettbutikker som har sånne type klær jeg er ute etter. Om det er såkalte «gutteklær» spiller liten rolle, så lenge de er behagelige til ei aktiv frøken som bruker str 152... 

Takk for alle tips! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando har mye forskjellig 😊

Anonymkode: 83aca...3a0

Skrevet

Sportmann har mye fint 🙂

Anonymkode: 7de94...b45

Skrevet

Jeg kjøpte en joggedress akkurat slik du beskriver, på HM. Tror det er i basis-kolleksjonen hvis ikke jeg husker feil. Den var grå, da, men helt ensfarget uten dilldall, og smal modell. 

Anonymkode: c3e9b...8fc

Skrevet

Min jente på 10 år vil ha klær fra gutteavdelingen. Det er størrelsene mer romslige og man kan få ensfarget i mørke farger.

Anonymkode: 96111...a47

Skrevet

Handler det meste til barna på Zalando, eller i utlandet. 

Anonymkode: 5ad77...2e2

Skrevet

Tusen takk for svar! Den basis-kolleksjonen til Cubus var fin da! Vi likte grønt og marineblått. Så nå ble det nye plagg på en fornøyd jente. 💙 Skal kikke litt inne på Zalando også. Det var bare litt mye å gå gjennom! 😳😅

Skrevet
2 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Tusen takk for svar! Den basis-kolleksjonen til Cubus var fin da! Vi likte grønt og marineblått. Så nå ble det nye plagg på en fornøyd jente. 💙 Skal kikke litt inne på Zalando også. Det var bare litt mye å gå gjennom! 😳😅

Et tips: Bruk filterne på Zalando, velg størrelse, foretrukket farge og legg inn pris «fra - til», da kan det være enklere å finne. 

Skrevet
5 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev:

👍

Anonymkode: 50247...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...