Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Skrevet 15. juli 2020 Han kommer bort og gnir hodet mot meg og maler, men så plutselig hugger han til og biter. Enten det er i albuen, leggen min eller andre helt teite steder. Hvorfor gjør han dette? Jeg sier alltid nei, og da gir han seg stort sett med en gang. Han er snart ett år. Han gjør ikke dette på barna, og lite på mannen min. Men det virker som han synes jeg er den som står han nærmest, for han vil helst ligge hos meg. Noen kattehviskere som har innspill? Anonymkode: 04b5e...706
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Trenger hjelp til det samme med vår på snart et år. Har tenkt han er litt "ungdommelig rebelsk" for tiden. 😅 Ungene kan gjøre hva de vil med ham, mens han kommer til meg for kos og tydeligvis irettesettelse. Han er forøvrig kastrert og håper ikke han blir værende i dette moduset. 😜 Anonymkode: 57c7d...c2a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Hvorfor tror du det er en lur idé å skaffe katt? De er rovdyr. Og de forholder seg ganske lite til mennesker. Anonymkode: 6b790...e50
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor tror du det er en lur idé å skaffe katt? De er rovdyr. Og de forholder seg ganske lite til mennesker. Anonymkode: 6b790...e50 😂 Anonymkode: 04b5e...706
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trenger hjelp til det samme med vår på snart et år. Har tenkt han er litt "ungdommelig rebelsk" for tiden. 😅 Ungene kan gjøre hva de vil med ham, mens han kommer til meg for kos og tydeligvis irettesettelse. Han er forøvrig kastrert og håper ikke han blir værende i dette moduset. 😜 Anonymkode: 57c7d...c2a Ja, det kan vel være litt kattungeoppførsel som henger litt igjen. Han er ellers veldig bedagelig, og ikke minst utrolig tålmodig og snill. Hi Anonymkode: 04b5e...706
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Min gjør det samme. Men han har nå blitt 13 år. Han gjør det også når han må på do eller vil ut, så da må jeg gå å åpne døren for han. Og i tilfelle noen nå kommenterer om katter som driter ned hagen til naboen, så har han do inne som han legger en bra kabel i hver dag. Anonymkode: 54588...6c6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #7 Skrevet 15. juli 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min gjør det samme. Men han har nå blitt 13 år. Han gjør det også når han må på do eller vil ut, så da må jeg gå å åpne døren for han. Og i tilfelle noen nå kommenterer om katter som driter ned hagen til naboen, så har han do inne som han legger en bra kabel i hver dag. Anonymkode: 54588...6c6 Så da har han neppe mer avføring andre steder? Det vet du jo null om 🙄 Anonymkode: 6b790...e50
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #8 Skrevet 15. juli 2020 Så trivelig med katter som biter for å få det som de vil 👍 Skikkelig sjarmerende. Æsj, glad jeg ikke er i nærheten av sånne katter. Anonymkode: e6651...903
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #9 Skrevet 15. juli 2020 Han er mest inne. Og har aldri opplevd at han har gjort fra seg mer enn en gang pr dag. Og er han ute skraper han på døren og vil inn av og går rett i kassen og tisser også. Han liker rett og slett ikke å gjøre fra seg ute. Anonymkode: 54588...6c6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #10 Skrevet 15. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så trivelig med katter som biter for å få det som de vil 👍 Skikkelig sjarmerende. Æsj, glad jeg ikke er i nærheten av sånne katter. Anonymkode: e6651...903 Han biter ikke hardt. Jeg har alltid bukse på så det er mest at han napper i den. Og joda, han er veldig sjarmerende. Anonymkode: 54588...6c6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #11 Skrevet 15. juli 2020 Legg merke til halen når du koser med han. Ligger han å slår med halen så koser du enten på feil sted eller han er lei. Slutter du å klappe han og halen slår mer så koste du på feil sted, prøv å bytte sted til halen slutter å slå. Det kan også være at han enten er leken eller vil vise seg litt dominant, men sjekk det med halen først. Anonymkode: e2c54...885
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #12 Skrevet 15. juli 2020 Det er bare at katten eier deg, så den må oppdra deg.😸 Anonymkode: 12121...60e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå