Gå til innhold

Hvor er det Komikerfrue er på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på snap at de var i en dyrepark. Noen som vet hvilken park det var? Kristiansand?

Anonymkode: b1788...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille dyrehage i Sundebru

Anonymkode: 3a932...75a

Skrevet

Jeg håper ikke det var et sponsa parkbesøk. Da drar ikke vi tilbake.

Anonymkode: 4bf8a...102

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper ikke det var et sponsa parkbesøk. Da drar ikke vi tilbake.

??? 

I disse tider hvor alle parker sliter så må det da være fantastisk for dem å kun kunne gi bort noen gratis billetter til en verdi av knappe 1000kr enn å måtte betale for en stor reklamekampanje for å nå ut til så mange som følger alle disse. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

??? 

I disse tider hvor alle parker sliter så må det da være fantastisk for dem å kun kunne gi bort noen gratis billetter til en verdi av knappe 1000kr enn å måtte betale for en stor reklamekampanje for å nå ut til så mange som følger alle disse. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/flere-i-komikermiljoet-tar-avstand-fra-orjan-buroe--folk-ma-sta-til-ansvar-for-det-de-har-gjort/3423595994.html

Da får man bruke andre folk i en eventuell reklame. Er dette paret sponset blir det ikke fler besøk fra oss.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/flere-i-komikermiljoet-tar-avstand-fra-orjan-buroe--folk-ma-sta-til-ansvar-for-det-de-har-gjort/3423595994.html

Da får man bruke andre folk i en eventuell reklame. Er dette paret sponset blir det ikke fler besøk fra oss.

Vel, nå vet jeg ikke om de er sponset. Men, hold deg for sikkerhetsskyld hjemme for sure og bitre folk ønsker ikke jeg treffe på slike plasser. Der ønsker jeg å møte hyggelige og glade mennesker 

Det er tross alt kun du selv og barna dine som taper på det ved å gå glipp av en fantastisk park med å være prinsippfast. 

Skrevet

Har bare hørt positive ting om Den lille dyrehage, så jeg kommer nok til å ta med barna dit til neste år. I år holder vi oss unna parker :) 

Anonymkode: 1cd1d...23f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, nå vet jeg ikke om de er sponset. Men, hold deg for sikkerhetsskyld hjemme for sure og bitre folk ønsker ikke jeg treffe på slike plasser. Der ønsker jeg å møte hyggelige og glade mennesker 

Det er tross alt kun du selv og barna dine som taper på det ved å gå glipp av en fantastisk park med å være prinsippfast. 

Godt forbilde for barna dine hvis du forsvarer slik forkastelig og systematisk trakassering over to tiår. Not. 

Nå vet jeg ikke om de er sponset. Men er de det burde folk bruke forbrukermakta si. 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt forbilde for barna dine hvis du forsvarer slik forkastelig og systematisk trakassering over to tiår. Not. 

Nå vet jeg ikke om de er sponset. Men er de det burde folk bruke forbrukermakta si. 

Nå vet ikke barna mine hvem disse to personene er. I tillegg vet verken jeg eller de om de har blitt sponset. Og sist, men ikke minst, så har jeg på ingen måte forsvart hva han har gjort. 

Men, å droppe å kunne gi barna mine en fantastisk opplevelse kun pga at en person som på ett tidligere tidspunkt (og nå har bedt om unnskyldning for) har hatt en forkastelig oppførsel, har valgt å besøke stedet, gjør jeg ikke. For hvis det er prinsippet burde nok alle steder unngås. 

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå vet ikke barna mine hvem disse to personene er. I tillegg vet verken jeg eller de om de har blitt sponset. Og sist, men ikke minst, så har jeg på ingen måte forsvart hva han har gjort. 

Men, å droppe å kunne gi barna mine en fantastisk opplevelse kun pga at en person som på ett tidligere tidspunkt (og nå har bedt om unnskyldning for) har hatt en forkastelig oppførsel, har valgt å besøke stedet, gjør jeg ikke. For hvis det er prinsippet burde nok alle steder unngås. 

Du synes en av Norges største metoo’ere og et foreldrepar som er verstinger på eksponering av mindreårige er et godt valg av rollemodeller?

Anonymkode: 502f0...ed7

Skrevet

Hvor ser du at de har vært i en Dyrepark? Kan ikke se noe på bloggen?

Anonymkode: aca5a...206

Skrevet

Hvor ser du at de har vært i en Dyrepark? Kan ikke se noe på bloggen?

Skrevet

OK, nå ser jeg at du skrev på Snap - ja da er det ikke noe rart at jeg ikke ser det. 

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du synes en av Norges største metoo’ere og et foreldrepar som er verstinger på eksponering av mindreårige er et godt valg av rollemodeller?

Av ren nysgjerrighet. Hvor får du det fra at jeg bruker de som rollemodeller? 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av ren nysgjerrighet. Hvor får du det fra at jeg bruker de som rollemodeller? 

Siden du synes det er så fantastisk?
«I disse tider hvor alle parker sliter så må det da være fantastisk for dem å kun kunne gi bort noen gratis billetter til en verdi av knappe 1000kr enn å måtte betale for en stor reklamekampanje for å nå ut til så mange som følger alle disse.«

Vi vet ikke om det er sponset, men dersom det er sponset har det nok kostet dyrehagen mer noen gratisbilletter. Å bruke influensere koster penger, og vi vet at mangel ikke er flinke nok til å merke ting som spons/reklame, 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden du synes det er så fantastisk?
«I disse tider hvor alle parker sliter så må det da være fantastisk for dem å kun kunne gi bort noen gratis billetter til en verdi av knappe 1000kr enn å måtte betale for en stor reklamekampanje for å nå ut til så mange som følger alle disse.«

Vi vet ikke om det er sponset, men dersom det er sponset har det nok kostet dyrehagen mer noen gratisbilletter. Å bruke influensere koster penger, og vi vet at mangel ikke er flinke nok til å merke ting som spons/reklame, 

Så for at jeg ser det lønnsomme i det for parken å sponse med fire gratisbilletter fremfor å bruke flere titals tusener på reklamekampanje så har jeg de som rollemodeller? Hehehe 😂 For all del, det må du gjerne tro 😂😂😂

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så for at jeg ser det lønnsomme i det for parken å sponse med fire gratisbilletter fremfor å bruke flere titals tusener på reklamekampanje så har jeg de som rollemodeller? Hehehe 😂 For all del, det må du gjerne tro 😂😂😂

Det er jo ikke lønnsomt for parken om det resulterer i boikott fordi de velger influensere som ikke er gode rollemodeller? Herr Burøe kan danse så mye han vil i kjole, men vinner neppe prisen for årets familiefar eller ektemann. Han er ikke god reklame. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er jammen meg rask til å hoppe til egne konklusjoner og tillegge folk meninger de ikke har ytret

Anonymkode: 36623...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...