Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Noen som har sett den? Er 9-10 åringer for store?🤔 Anonymkode: 5e3fd...7ec
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Kommer an på barnet, mange vil nok være for store. 9-åringen min likte den, og det var han som spurte om vi kunne se den. Men tror han er litt barnslig for alderen. Anonymkode: 78aa7...5fa
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer an på barnet, mange vil nok være for store. 9-åringen min likte den, og det var han som spurte om vi kunne se den. Men tror han er litt barnslig for alderen. Anonymkode: 78aa7...5fa Me har og ein seksåring. Så er vel mest pga han, men tenker at storesøsken kan være med om de vil. HI Anonymkode: 5e3fd...7ec
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Vi så Bølle på kino. 2 voksne, en på 4 og en på 8 år. Synes den var fin. 😊 Anonymkode: 1f1eb...edd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Skrevet 14. juli 2020 Min 10 åring så den. Han synes den Var litt kjedelig. Jeg synes andre Knerten filmene har vært supre. Denne var tam, kjedelig i forhold. Nye skuespillere selvsagt, men ikke i nærheten av de andre Knerten filmene Anonymkode: c57bc...045
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #6 Skrevet 14. juli 2020 Hadde med min 4 åring og 7 åring, passet for begge de , vil tro den blir litt kjedelig for en 10 åring Anonymkode: 959c7...d76
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #7 Skrevet 14. juli 2020 Enig i at JEG synes filmen var kjedelig. Mange mange hakk ned fra de forrige Knerten filmene. Men ungene på 5 og 7 likte den veldig godt! Enkelt innhold , ikke så mye som skjer.... Så lett å følge med, men for de minste bare! Anonymkode: 6c906...c57
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #8 Skrevet 14. juli 2020 Kort og kjedelig film. Ikke på høyde med de andre filmene om knerten. Niåringen synes den var ok. Anonymkode: 5e3bc...08a
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2020 #9 Skrevet 17. juli 2020 mine 2 på 5 og 7 likte den ikke,men nabogutten på 9 likte den godt, tror det egentlig kommer an på barnet Anonymkode: abdea...822
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2020 #10 Skrevet 17. juli 2020 Min på seks syntes den var litt kjedelig. Niåringen fikk tilbud om og bli med, men å bli sett på en sånn barnslig film kunne jo ødelegge hans gode navn og rykte 😅 Anonymkode: 2937d...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå