Gå til innhold

Knerten og sjøormen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Er 9-10 åringer for store?🤔

Anonymkode: 5e3fd...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på barnet, mange vil nok være for store. 9-åringen min likte den, og det var han som spurte om vi kunne se den. Men tror han er litt barnslig for alderen.

Anonymkode: 78aa7...5fa

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer an på barnet, mange vil nok være for store. 9-åringen min likte den, og det var han som spurte om vi kunne se den. Men tror han er litt barnslig for alderen.

Anonymkode: 78aa7...5fa

Me har og ein seksåring. Så er vel mest pga han, men tenker at storesøsken kan være med om de vil. HI

Anonymkode: 5e3fd...7ec

Skrevet

Vi så Bølle på kino. 2 voksne, en på 4 og en på 8 år. Synes den var fin. 😊

Anonymkode: 1f1eb...edd

Skrevet

Min 10 åring så den. Han synes den Var litt kjedelig. 
Jeg synes andre Knerten filmene har vært supre. Denne var tam, kjedelig i forhold. Nye skuespillere selvsagt, men ikke i nærheten av de andre Knerten filmene 

Anonymkode: c57bc...045

Skrevet

Hadde med min 4 åring og 7 åring,  passet for begge de , vil tro den blir litt kjedelig for en 10 åring 

Anonymkode: 959c7...d76

Skrevet

Enig i at JEG synes filmen var kjedelig. Mange mange hakk ned fra de forrige Knerten filmene. Men ungene på 5 og 7 likte den veldig godt! Enkelt innhold , ikke så mye som skjer.... Så lett å følge med, men for de minste bare! 

Anonymkode: 6c906...c57

Skrevet

Kort og kjedelig film. Ikke på høyde med de andre filmene om knerten. Niåringen synes den var ok. 

Anonymkode: 5e3bc...08a

Skrevet

mine 2 på 5 og 7 likte den ikke,men nabogutten på 9 likte den godt, tror det egentlig kommer an på barnet :)

Anonymkode: abdea...822

Skrevet

Min på seks syntes den var litt kjedelig. Niåringen fikk tilbud om og bli med, men å bli sett på en sånn barnslig film kunne jo ødelegge hans gode navn og rykte 😅

Anonymkode: 2937d...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...